خروج هواپیمای حامل زندانیان آمریکایی از ایران

کدخبر: ۵۹۸۸۵۲
اقتصادنیوز: رویترز گزارش کرد هواپیمای حامل پنج زندانی آمریکایی، تهران را به مقصد دوحه ترک کرد.
خروج هواپیمای حامل زندانیان آمریکایی از ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، همزمان با انتشار خبرهایی مبنی بر ورود پنج زندانی ایرانی به دوحه، خبرگزاری رویترز نیز نوشت هواپیمای قطری حامل پنج جاسوس آمریکایی، تهران را به مقصد دوحه ترک کرد.

جزئیات مهم از آزادی 5 زندانی ایرانی در آمریکا

دقایقی پیش خبرگزاری رویترز از حضور این افراد به همراه سفیر قطر در فرودگاه به منظور سوار شدن به هواپیمای قطری برای انتقال به دوحه خبر داده بود.

خبر مهم درباره انتقال زندانیان آمریکایی در ایران

پس از تایید «محمد رضا فرزین» رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر واریز شدن منابع مالی آزادشده ایران از کره جنوبی در ۲ بانک قطری، خبرگزاری رویترز امروز (دوشنبه) خبر داد پنج جاسوس آمریکایی سوار هواپیمای قطری شدند تا از ایران به دوحه، محل تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا منتقل شوند.

فرزین، عنوان کرد: «روز گذشته از مقامات قطری نامه رسمی دریافت کردیم که حساب ۶ بانک ایران فعال شده و امروز معادل پنج میلیارد و ۵۷۳ میلیون و ۴۹۲ هزار یورو به حساب بانک‌های ایران و ۲ بانک قطری واریز شده است».

رسانه‌ها امروز خبر داده بودند که یک هواپیمای قطری در ایران امروز پنج جاسوس آمریکایی آزاد شده به همراه ۲ نفر از اعضای خانواده آن‌ها را به دوحه انتقال می‌دهد.

رویترز دقایقی بعد از این انتشار خبر نوشت پنج جاسوس آمریکایی با همراهی سفیر قطر و پیش از ترک ایران به مقصد دوحه، در فرودگاه تهران حضور دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید