فوری/ اولین خبر از بازداشت مظنونان قتل داریوش مهرجویی و همسرش

کدخبر: ۶۰۴۰۵۶
اقتصادنیوز: کانال خبرگزاری فارس در خبری مدعی شد که چند نفر در ارتباط با قتل هولناک داریوش مهرجویی و همسرش بازداشت شدند و در ادامه این مطلب که فارس در آن استنادی به منابع موثق نکرده، تاکید شده است که هیچ یک از اتباع بیگانه نبوده‌اند.
فوری/ اولین خبر از بازداشت مظنونان قتل داریوش مهرجویی و همسرش

به گزارش اقتصادنیوز، در این خبر خبرگزاری فارس که در آن ادعای بازداشت چند نفر در ارتباط با قتل هولناک داریوش مهرجویی و همسرش منتشر شده آمده است:

* تاکنون چهار مظنون در جریان تحقیقات و رسیدگی به پرونده قتل داریوش‌ مهرجویی  بازداشت شده‌اند که هیچ یک از اتباع بیگانه نبوده‌اند.

 

 

فوری/ جزئیات جدید از گزارش پزشکی قانونی درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش

*با توجه به نوع وجنایت و خشونت آن احتمال کینه شخصی وجود دارد. ممکن است سرقت جرئی طلا و موبایل با هدف رد گم کنی صورت گرفته باشد.

خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش شوک بزرگی به اهالی فرهنگ و سینمای ایران بود. بعد از این حادثه تلخ بسیاری از  اهالی فرهنگ بهت زده به آن واکنش نشان دادند.

فوری/ پیام حسن روحانی در پی قتل دلخراش داریوش مهرجویی و همسرش

پس از مرگ کیومرث پور احمد دیگر کارگردان نامدار ایران این دومین  اتفاقی تکان دهنده در چند ماه اخیر برای سینمای ایران است.

داریوش مهرجویی صاحب تعدادی از بهترین و ماندگارترین آثار تاریخ سینمای ایران شب گذشته در منزلش به همراه همسرش وحیده محمدی‌فر به شکل هولناکی به قتل رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید