تظاهرات به در خانه نتانیاهو رسید!/ دردسر تازه برای بی بی

کدخبر: ۶۰۶۴۷۰
اقتصادنیوز: خانواده‌های اسرای اسرائیلی خواستار در جلوی اقامتگاه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر شدند و درباره درباره کشته‌شدن اسرای اسرائیل در بمباران و حمله زمینی به غزه ابراز نگرانی کردند
تظاهرات به در خانه نتانیاهو رسید!/ دردسر تازه برای بی بی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، روزنامه اسرائیلی «تایمز اسرائیل»، در شرایطی که پلیس اسرائیل پیش از این، برگزاری هرگونه تظاهرات جلوی خانه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر، را ممنوع اعلام کرده بود، اما برای جلوگیری از به خشونت کشیده شدن تظاهرات، با برگزاری آن موافقت کرد.

دستور فوری اردوغان به اسرائیل/ ترکیه علیه اسرائیل به پا می‌خیزد

پلیس اسرائیل به این شرط با برگزاری تظاهرات جلوی خانه نتانیاهو موافقت کرد که تظاهرکنندگان، اصول تبیین شده توسط وزارت امور داخلی را رعایت کنند.

یک نماینده مجلس: علیه اسرائیل و آمریکا شکایت کنید!

تظاهرکنندگان اعلام کرده اند که خواهان عذرخواهی نتانیاهو به خاطر شکست از مقاومت فلسطین هستند.

خانواده های اسرای اسرائیل نیز در بیانیه ای خواستار دیدار با اعضای شورای جنگ از جمله نتانیاهو، و «یوآف گالانت»، وزیر جنگ، شدند. این خانواده ها، جمعه شب را که مصادف با شروع حمله زمینی اسرائیل به غزه بود را سخت ترین شب زندگیشان دانستند.

براساس این گزارش، خانواده های اسرای اسرائیل اعلام کردند که هیچ کس از اعضای شورای جنگ به خودشان زحمت نداده اند تا با خانواده های اسرا دیدار کنند و توضیح دهند که آیا حمله زمینی، جان اسرا را در معرض خطر قرار می دهد یا خیر.

در شرایطی که پیشتر، اسرای آزادشده اسرائیل از خوش‌رفتاری نیروهای مقاومت فلسطین با اسرا خبر داده بودند، خانواده های اسرای اسرائیل گفتند که نگران کشته شدن آنها در بمباران های هوایی ارتش اسرائیل هستند.

«الی آلباگ» پدر یکی از نظامیان اسرائیل که به اسارت مقاومت فلسطین درآمده، از دیگر اسرائیلی‌ها خواست تا امروز ساعت هفت عصر به وقت محلی در میدان کاپلان تل آویو تظاهرات کنند.

وی از اسرائیلی‌ها خواست تا با برگزاری تظاهرات در میادین اصلی تل آویو و دیگر شهرهای اسرائیلی‌نشین، اهمیت نجات اسرا را به مقامات کابینه گوشزد کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید