پیشنهاد انصارالله به رهبران غرب درباره اسرائیل!

کدخبر: ۶۰۶۸۷۴
اقتصادنیوز: رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: غرب با انتقال دادن یهودیان به جهان عرب و ایجاد رژیمی خارج از توپوگرافی منطقه برای آنها، از مشکلات و جنگ‌های خود فرار کرد.
پیشنهاد انصارالله به رهبران غرب درباره اسرائیل!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی وابسته به انصارالله یمن، گفت، اتاق‌های عملیات مشترکی وجود دارند که هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی را در یورش به نوار غزه زیر نظر دارند و انصارالله از نزدیک وضعیت را رصد می‌کند.

ضربه امنیتی به اسرائیل/ حمله مقاومت به پایگاه نظامی اسرائیل در مرز لبنان

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وی افزود، غرب با انتقال دادن یهودیان به جهان عرب و ایجاد رژیمی خارج از توپوگرافی منطقه برای آنها، از مشکلات و جنگ‌های خود فرار کرد. اما موضع یمن کاملا روشن است و آن تشکیل کشور مستقل فلسطین در خاک خود فلسطین است و چیزی به نام اراضی ۴۸ یا ۶۷ را نمی‌شناسد.

تازه‌ترین ادعای اسرائیل درباره اسیران در دست حماس/ ارتش اسرائیل آمار داد

المشاط، با بیان اینکه طرف آمریکایی به بازگشت جنگ در یمن تهدید می‌کند تا مانع از انجام مسئولیت مردم یمن در قبال مردم فلسطین شود، گفت، کاری که مردم یمن انجام می‌دهند، حداقل وظیفه ایمانی، دینی، اخلاقی و انسانی است.

گروه «انصارالله» یمن پیشتر اعلام کرده بود که «در قبال آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، چه از منظر انسانی و چه از منظر نظامی، بیکار نمی‌ماند».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی