جزئیات واژگونی تانکر سوخت در بلوار کوهسار/ راننده جان باخت

کدخبر: ۶۰۹۰۶۱
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به واژگونی یک دستگاه تانکر سوخت حامل گازوئیل در بلوار کوهسار ماز جان باختن راننده این تانکر خبر داد.
جزئیات واژگونی تانکر سوخت در بلوار کوهسار/ راننده جان باخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در ساعت ۴:۱۳ دقیقه بامداد امروز یک مورد تصادف و واژگونی تانکر حامل مایعات سوختی در بلوار کوهسار، خیابان ادهمی به سامانه ۱۲۵ اعلام می‌شود. 

وی افزود: بلافاصله ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی از جمله ۳ دستگاه جرثقیل سنگین سازمان آتش نشانی تهران و چندین دستگاه خودرو کف ساز شیمیایی به محل اعزام می‌شوند. 

ملکی گفت: در محل مشاهده می‌شود که یک دستگاه تانکر حامل 30 هزار لیتر سوخت گازوئیل هنگام حرکت به دلیل نامشخص پس از تصادف شدید با سه دستگاه خودرو سواری تغییر مسیر داده و به ساختمان ۶ طبقه مسکونی - تجاری که طبقه همکفش یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بوده است، برخورد و با ورود به فروشگاه واژگون می‌شود. 

وی افزود: با مشاهده نشت گازوئیل در محل، آتش نشانان بلافاصله محل را ایمن سازی و راننده یکی از خودرو‌های آسیب دیده که در خودرو مصدوم و محبوس شده بود، رها سازی می‌شود. 

ملکی گفت: در این حادثه متاسفانه راننده تانکر گازوئیل که یک مرد ۴۵ ساله بوده به تائید عوامل اورژانس جان خود را از دست می‌دهد. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با حضور یک دستگاه تانکر از تانکر‌های شرکت نفت در محل عملیات جابه جایی گازوئیل انجام و با خروج تانکر محل کاملا ایمن سازی شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید