درودگر از سمتش کناره‌گیری کرد

کدخبر: ۶۱۳۹۳۰
اقتصادنیوز: صادق درودگر پس از شکست تیم فوتبال نساجی مازندران برابر الهلال، از سمت مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران استعفا کرد.
درودگر از سمتش کناره‌گیری کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مدیر عامل باشگاه نساجی بعد از شکست تیم فوتبال این باشگاه برابر الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود استعفا کرد.

صادق درودگر پس از شکست ۲ بر یک تیم فوتبال نساجی مازندران برابر الهلال عربستان و حذف از این تیم از لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود استعفا کرد.

در بخشی از متن استعفای مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران آمده است:

امروز که آخرین دیدار باشگاه را در تجربه رقابت‌های لیگ‌ قهرمانان آسیا پشت سرگذاشته‌ایم، با کمال احترام و بر اساس اصول مقدس مدیریت از همه عزیزان و دوستان همراه در داخل و بیرون باشگاه نساجی خداحافظی نموده و از صمیم قلب بهترین آرزوها را به هواداران عزیز این باشگاه تاریخی، مالک محترم باشگاه و همکارانم تقدیم می‌دارم.

بدیهی است در طول دوره مدیریت خود به برخی خواست‌ها و درخواست‌های افراد مختلف بیرون از باشگاه بر اساس منافع مجموعه نساجی نه گفته‌ام و ممکن است موجب نارضایتی‌شان شده باشم، لیکن آن عزیران و دوستان ارزشمند بدانند هیچگاه برای حفظ خود این واکنش را نداشته و اعتقاد قلبی‌ام همیشه این است که بودن یا نبودنم فقط زمانی ارزش دارد که در شرایط باشگاه و مطالبات علاقمندان گرامی تاثیری مثبت داشته باشد.

تجربه زندگی به من آموخت، گاهی با نبودن بهتر می‌توان به پیشرفت و شکوفایی یک مجموعه کمک نمود و امروز به روشنی به این نتیجه رسیده‌ام.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی