خبر مهم انگلیس درباره پهپادهای انتحاری روسیه/ اوکراین به دردسر افتاد؟

کدخبر: ۶۱۴۳۵۹
اقتصادنیوز: رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که روسیه ناوگان پهپادهای انتحاری خود را ارتقاء داده است.
خبر مهم انگلیس درباره پهپادهای انتحاری روسیه/ اوکراین به دردسر افتاد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس روز چهارشنبه در جدیدترین به‌روزرسانی خود اعلام کرد که روسیه ناوگان  پهپادهای انتحاری خود را ارتقاء داده است.

پیام تهدیدآمیز روسیه به ناتو/جنگنده‌های آمریکایی در اوکراین نابود می‌شوند!

به گزارش وبگاه «صدای اوکراین» رکن طلاعات وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که روسیه تسلیحات تمام پهپادهای انتحاری خود را ارتقا داده است.

سفر مهم رئیسی به مسکو/ محور اصلی گفت‌وگوهای رئیسی و پوتین چیست؟

تحلیلگران معتقدند که فرماندهی روسیه بر این باور  است که پهپادهای  انتحاری بیشتر به نیروهای روسیه برای غلبه بر پدافند هوایی اوکراین کمک خواهند کرد.

سخنگوی فرماندهی نیروی هوایی اخیرا  اوکراین گفت که حملات شبانه روسیه با پهپادهای انتحاری، موشک‌های «اسکندر» و «خا-۵۹» به طور قابل توجهی با حملات قبلی متفاوت است.

«یوری ایحنات» سخنگوی فرماندهی نیروی هوایی اوکراین به حضور پهپادهای شناسایی روسیه برای جمع آوری اطلاعات اشاره کرد و گفت، ۳۸ پهپاد روسیه از دو جهت در ساعات اولیه سه شنبه به اوکراین حمله کردند. 

وی گفت:«روسیه در تلاش است تا پدافند هوایی ما را برای ضربه زدن به اهداف دچار اشتباه کند.»

رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس در گزارش تازه خود افزوده که روسیه با استفاه  از تجربیات اخیر در استفاده این پهپادها علیه اوکراین، در طراحی این پهپادها تغییرات جدید اعمال کرده است.

«ویتالی دولگوف» از مقامات ارشد حوزه هوانوردی و پهپاد روسیه اخیرا گفت: «یک پهپاد انتحاری با سطح مقطع راداری پایین در حال آزمایش در منطقه عملیات ویژه نظامی در اوکراین است.»

وی گفت که این پهپاد انتحاری برای آزمایش به منطقه عملیات ویژه نظامی فرستاده شده و برای سامانه‌های جنگال دشمن نامرئی است. این پهپاد با مواد کامپوزیتی پوشانده شده است. این پهپاد قادر به حمل محموله تسلیحاتی چهار کیلوگرمی است و برد آن ۱۰ کلیومتراست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید