مصدومیت رونالدو در چین/بازی‌های النصر لغو می‌شود؟

کدخبر: ۶۲۴۰۲۸
اقتصادنیوز: مصدومیت عضلانی فوق‌ستاره پرتغالی تیم النصر منجر به لغو بازی‌های این تیم در چین شد.
مصدومیت رونالدو در چین/بازی‌های النصر لغو می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، النصر عربستان در حالی با ستاره‌هایش برای برگزاری ۲ بازی دوستانه راهی چین شده بود که مصدومیت کریستیانو رونالدو سبب شد تا بازی‌های این تیم لغو شود.

خبر مرتبط
سورپرایز داغ عربستانی‌ها برای رونالدو + عکس

اقتصادنیوز: کریستیانو رونالدو این هفته در مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر حضور پیدا کرد و موفق شد سه جایزه ارزشمند را به دست آورد که از این بابت خیلی خوشحال به نظر می‌رسید.

النصر قرار بود در تور گلوری ساکر، ۶ بهمن با شانگهای شنهوا روبه‌رو شود و هشتم بهمن هم به مصاف ژجیانگ برود.

با وجود این برنامه‌ریزی‌ها، فوق‌ستاره پرتغالی که با استقبال عجیب چینی‌ها وارد این کشور شده بود، در جریان تمرینات النصر با مصدومیت عضلانی مواجه شد تا او دیدار با شانگهای شنهوا و ژجیانگ را از دست بدهد.

خبر مرتبط
استقبال پرشور چینی‌ها از رونالدو + فیلم

اقتصادنیوز: حضور تیم فوتبال النصر برای برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ستارگان لیگ چین و شنهوا با استقبال خیرکننده چینی ها مواجه شد.

170886933

با توجه به مصدومیت رونالدو و اینکه هواداران چینی در انتظار بازی او بودند، تصمیم گرفته شد که ۲ بازی دوستانه النصر در چین به تعویق بیفتد و در زمان دیگری با حضور رونالدو برگزار شود.

رونالدو با توجه به این مصدومیت ممکن است تا چند هفته از میادین دور باشد و حتی ممکن است بازی ۱۲ بهمن النصر و اینترمیامی و رویارویی با مسی را نیز از دست بدهد.

فوق‌ستاره پرتغالی النصر درباره مصدومیتش گفت: در فوتبال نمی‌توانید برخی چیزها را کنترل کنید. من ۲۲ سال است که بازی می‌کنم و مصدومیت‌های زیادی نداشته‌ام. به همین خاطر واقعا ناراحت هستم زیرا من و النصر برای لذت بردن از این تور به چین آمده‌ایم.

وی افزود: سال ۲۰۰۳/۲۰۰۴ به چین آمده بودم و اینجا احساس می‌کنم که خانه دوم من است. حس می‌کرد که همیشه اینجا خاص هستم. ناراحتم. می‌دانم که شما هم ناراحت هستید، به خصوص افرادی که کریستیانو را دوست دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از جریان پول حقیقی در بازار سهام؛

      اقتصادنیوز: در هفته اخیر و همزمان با تداوم ریزش شاخص کل بورس تهران، روند خروج سرمایه از بورس تهران نیز ادامه داشت.

    کارگزاری مفید