حقایق جالب درباره رضا عطاران از زبان خانم بازیگر

کدخبر: ۶۲۶۸۹۱
اقتصادنیوز : رضا عطاران از بازیگران و کارگردانان معروف و محبوب ایرانی است که اخیرا اطلاعات متعجب کننده ایی درباره زندگی شخصی او از زبان یکی از همکارانش منتشر شده است.
حقایق جالب درباره رضا عطاران از زبان خانم بازیگر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک،رضا عطاران از موفق‌ترین چهره‌های سینمای ایران است که حضورش در یک فیلم، گیشه را تا حد زیادی تضمین می‌کند. این بازیگر و کارگردان که با ساختن سریال‌هایی چون خانه به‌دوش، متهم گریخت، ترش و شیرین و بزنگاه یادآور خاطرات زیادی برای بینندگان پرپا قرص سریال های نوستالژی تلویزیون است، در نزد مخاطبان بسیار محبوب می باشد تا جایی که بسیاری از طرفداران آقای بازیگر دوست دارند درباره زندگی خصوصی او بیشتر بدانند.

در ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی سوسن پرور حقایق جالبی درباره رضا عطاران سود آورترین بازیگر سینما فاش میکند 

 سوسن پرور بازیگر سینما، تلویزیون که در سال 1387 با سریال بزنگاه در کنار رضا عطاران به شهرت رسید، حقایق جالبی از زندگی خصوصی آقای بازیگر را افشا کرد و عنوان نمود:

عطاران شرایط لاکچری زندگی کردن را داره ولی نمی کنه چون موقعیت دیدن را از دست میده،

هنوز ماشین نداره، خودش میره نانوایی نان میگیره، کنار خیابان کفش هاش رو واکس میزنه و میره بازار و کلاه میخره

از پشت شیشه ماشین مردم رو نگاه نمی کنه و چون با آدم هایی از طبقه متوسط و پایین ارتباط داره می تونه سریال هایی رو بسازه کاملا واقعیه و تمام کاراکترهاش رو تو فامیل و همسایه دارید.

تحلیل من از آقای عطاران به این دلیل هست که دو سال همسایه ایشون در لواسان بودم و من طبقه بالا و ایشون طبقه پایین زندگی می کردند.

خانم آقای عطاران به دلیل بیماری باید بیرون از تهران زندگی می کردند و من هم باید بیرون تهران زندگی می کردم پس با فریده به دنبال خونه در لواسان رفتیم و یک خونه دو طبقه گرفتیم و دوسال زندگی کردیم به همین دلیل خوب آقای عطاران رو می شناسم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی