هواشناسی پیش بینی کرد/ شاهد بارش باران در این استان‌ها باشید

کدخبر: ۶۲۷۱۷۷
اقتصادنیوز: طبق اعلام یک کارشناس هواشناسی، روز یکشنبه (۲۲ بهمن) با توجه به تقویت سامانه بارشی علاوه بر استان‌های ذکر شده، در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر ونیمه غربی فارس هم شاهد بارش خواهیم بود.
هواشناسی پیش بینی کرد/ شاهد بارش باران در این استان‌ها باشید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر گفت: «بعد از ظهر شنبه (۲۱بهمن) سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و در استان های کرمانشاه، کردستان، نیمه شمالی ایلام را در برمی‌گیرد. بارش‌های پراکنده در این مناطق رخ خواهد داد.»

کبری رفیعی افزود: «روز یکشنبه (۲۲ بهمن) با توجه به تقویت سامانه بارشی علاوه بر استان‌های ذکر شده، در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر ونیمه غربی فارس هم شاهد بارش خواهیم بود.»

خبر مرتبط
هواشناسی بارش برف پیش بینی کرد/ اهالی این 10 استان منتظر کولاک باشند

اقتصادنیوز: طبق پیش بینی هواشناسی امروز در نیمه شمالی و جنوب شرق کشور وزش باد شدید بوده که در برخی مناطق منجر به وقوع پدیده گردوخاک می‌شود. روزهای چهارشنبه تا شنبه هفته آینده پدیده بارشی در کشور نخواهیم داشت.

به گفته رفیعی، در دو روز آینده آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود و هشدار سطح زرد دریایی صادر شده‌است و با توجه به افزایش ارتفاع موج صیادان باید به توصیه‌ها توجه لازم را داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید