ورود سامانه بارشی به کشور/ این استانها منتظر باران باشند

کدخبر: ۶۲۷۴۷۲
سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به کشور و بارش باران در نوار جنوبی از فردا خبر داد.
ورود سامانه بارشی به کشور/ این استانها منتظر باران باشند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (شنبه ۲۱ بهمن ماه) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم است.

فردا (یکشنبه ۲۲ بهمن ماه) با ورود سامانه بارشی از سمت جنوب غرب در مناطقی از استان‌های ایلام، خوزستان، بوشهر، غرب هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و لرستان ابرناکی، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

خبر مرتبط
مردم این منطقه از تهران پاک‌ترین هوا را تجربه می‌کنند

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۸ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

بارش‌ها روز دوشنبه (۲۳ بهمن ماه) در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب و غرب کرمان رخ می‌دهد.

روز سه‌شنبه با تداوم فعالیت سامانه بارشی در شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده پیش‌بینی شده است و در این روز از کشور خارج می‌شود.

روز چهارشنبه هفته جاری مجدداً جوی پایدار در سطح کشور حاکم خواهد شد.

خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی، از بعدازظهر روز یکشنبه (فردا) تا بعدازظهر روز سه‌شنبه مواج و متلاطم خواهد بود و این مناطق در روز دوشنبه‌شب توفانی است.

آسمان تهران امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی پیش‌بینی شده است که کمینه دما در پایتخت ۶ درجه بالای صفر و بیشینه ۱۶ درجه بالای صفر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید