مالک کوروش کمپانی: حساب بانکی‌ام مسدود شده/ ۸ ماشینم توقیف شد

کدخبر: ۶۲۹۴۱۲
اقتصادنیوز: ویدیویی از نخستین مصاحبه امیرحسین شریفیان، مالک کوروش کمپانی منتشر شده است که می گوید: حساب من مسدود شده است. یک حساب سایت داشتیم که نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان پول در آن بود و نزدیک ۳ میلیارد تومان هم داخل یک حساب دیگر ما بود. ۷، ۸ دستگاه از ماشین هایم را هم توقیف کرده اند.
مالک کوروش کمپانی: حساب بانکی‌ام مسدود شده/ ۸ ماشینم توقیف شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، در بخشی از این گفتگو، شریفیان در پاسخ به اینکه اموال را خودتان جمع کرده و فرار کرده اید یا مردم، می گوید: یخچال ساید بای ساید دفتر شخصی بنده را جلوی چشم مامور برده اند. به شخصه با کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا تماس گرفتم و گفتم که مردم در حال بردن اموال من هستند. گفتند ما آنجا مامور داریم، چک می کنیم و مامور می فرستیم و دوباره با شما تماس می گیریم.

شریفیان گفت: تمام اموالی که آنجا داشتیم، مردم بردند. حتی یک خودکار از کوروش موبایل بیرون نیاوردیم. کارمندهای کوروش کمپانی تا همان روز سرکار بودند. کلانتری به ما اعلام کرده بود روزهایی که نمی خواهید گوشی تحویل بدهید، کارمندها سرکار نباشند. چون مردم مراجعه و تجمع می کردند.حتی کارمندهای خانم را تعقیب و تهدید و ایجاد مزاحمت می کردند. مردم شرایط را بر هم ریختند. من می دانم عصبانی اند،اما آنها با شلوغی هایی که ایجاد کردند باعث شدند همه روی ما تمرکز کنند و ترس بین بقیه افراد ایجاد شود و همین شد دردسر، هم برای ما هم برای خودشان. روزی ۲۰ میلیون تومان پول می دادم که چهارنفر نظم آنجا را برقرار کنند. کسی مورد ضرب و شتم قرار نگیرد. کسی صدمه به در و دیوار نزند.

به گزارش همشهری آنلاین، وی در این مصاحبه که با یکی از پروژه‌بگیران بدنام مقیم آلمان صورت گرفته، ادعاهایی را در دفاع از خود مطرح کرده است.

شریفیان می گوید: حساب من مسدود شده است. یک حساب سایت داشتیم که نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان پول در آن بود و نزدیک ۳ میلیارد تومان هم داخل یک حساب دیگر ما بود. اینکه می گویند چیزی در حساب ما نبوده است، درست نیست. ملک و ۷، ۸ دستگاه از ماشین هایم را توقیف کرده اند که صفر کیلومتر بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید