انتقاد رویانیان از اقدامات عجولانه در خصوص دو باشگاه پرسپولیس و استقلال

کدخبر: ۶۳۸۱۳۲
اقتصادنیوز: مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: واگذاری پرسپولیس و استقلال وارد فاز تصمیم‌گیری عجولانه و غیر قابل کنترل و غیر اختیاری شده است.
انتقاد رویانیان از اقدامات عجولانه در خصوص دو باشگاه پرسپولیس و استقلال

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، محمد رویانیان درباره موضوع واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها اظهار داشت: اگر بخواهیم فوتبالی حرف بزنیم ما در 90 دقیقه قانونی کار موثری انجام ندادیم و الان در وقت اضافه هستیم. در وقت اضافه باید یک اتفاقی بیفتد و ممکن است مشکل هم باشد. موضوع واگذاری با این سرعت که تکلیف شده است، وارد فاز تصمیم گیری عجولانه و غیر قابل کنترل و غیر اختیاری شده است. بنابراین هر اتفاقی هم ممکن است بیفتد.

خبر مرتبط
پرسپولیس به کدام بانک واگذار می‌شود؟

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: مقرر شد این باشگاه به شرکت‌های تابعه یکی از بانک‌های غیردولتی واگذار شود، منتظر هستیم تشریفات اداری این کار انجام شود و در آن زمان مشخص می‌شود که کدام بانک‌ها مایل به خریداری این باشگاه هستند.

وی درباره اینکه آیا به نظرش ورود بانک‌ها به تیم‌داری خوب است؟ گفت: فعلاً چاره‌ای نیست. الان هیچ سازمان و بخش دولتی و خصوصی مالکیت این دو باشگاه را بر عهده نمی‌گیرد. چاره‌ای ندارند. بانک‌ها هم اگر درست کار کنند می توانند این دو باشگاه را درآمدزا کنند. یعنی هزینه‌ای که می‌کنند را دربیاورند و پول از جیب مردم نرود؛ به هر حال پول بانک‌ها هم برای مردم است. بانک‌ باید فعالیتی کند که توجیه اقتصادی داشته باشد. من معتقدم بانک‌ها در شرایط فعلی ترس این را دارند که نتوانند از این دو باشگاه بهره ببرند و برنامه ریزی برای این موضوع ندارند. به بانک‌ها می‌گویم اگر درست کار کنند می‌توانند این دو باشگاه را به سوددهی برساند و حداقل جلوی ضرردهی را بگیرند.

خبر مرتبط
یک بام و دوهوای مالکیت جدید باشگاه پرسپولیس/ سرخپوشان سهم کدام ارگان می‌شوند؟+ فیلم

اقتصادنیوز: این روزها اخبار متفاوتی از مالکیت جدید باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد که یکی در میان رد یا تایید می‌شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید