فوری/ هشدار قرمز در مشهد؛ از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنید

کدخبر: ۶۴۷۰۱۴
اقتصادنیوز: مردم مشهد از رفتن به مناطق حاشیه‌ای رودخانه‌ها، نقاط پایین دست، مسیل‌ها، بوستان‌های شهرهای دارای بارش باران و آب‌گرفتگی در سطح شهر مشهد و شهرهای دارای بارندگی خودداری نمایند.
فوری/ هشدار قرمز در مشهد؛ از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در این رابطه اظهار داشت: مردم از تردد غیرضروری در سطح شهر مشهد و شهرستان‌های درگیر بارندگی و آب‌گرفتگی اجتناب کنند.

رضا عباسی اعلام کرد: مردم از رفتن به مناطق حاشیه‌ای رودخانه‌ها، نقاط پایین دست، مسیل‌ها، بوستان‌های شهرهای دارای بارش باران و آب‌گرفتگی در سطح شهر مشهد و شهرهای دارای بارندگی خودداری نمایند.

تا اطلاع ثانوی بوستان‌های مشهد تعطیل هستند

عباسی، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی: مردم از تردد غیر ضروری در سطح شهر مشهد و شهرستان‌های درگیر بارندگی و آب‌گرفتگی اجتناب کنند.

سیلاب به سمت بند گلستان می‌آید و در بند گلستان ترجیحا دریچه‌های بالای سد را باز کردند تا به مرور زمان تخلیه گردد و جای نگرانی ندارد.

مردم از رفتن به مناطق حاشیه‌ای رودخانه‌ها، نقاط پایین دست، مسیل‌ها، بوستان‌های شهرهای دارای بارش باران و آب‌گرفتگی در سطح شهر مشهد و شهرهای دارای بارندگی خودداری کنند.

تا اطلاع ثانوی مناطق توریستی و گردشگری، بوستان‌ها و پارک‌های مشهد تعطیل است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی