اعضای کابینه روحانی به دادگاه می روند

کدخبر: ۴۵۰۰۶۵
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خبر داد که زنگنه و ابتکار به دلیل تشویش اذهان عمومی و خسارت به بیت‌المال به قوه قضاییه معرفی شده‌اند.
اعضای کابینه روحانی به دادگاه می روند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در  توئیتی نوشت:

در نشست علنی مجلس گزارش ‎کمیسیون اصل نود درباره رسیدگی به تخلفات وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست پیرامون گزارش ناصحیح درخصوص ‎ بنزین تولیدی صنایع پتروشیمی قرائت شد.

موضوعی که با ادعای آلودگی بنزین تولیدشده و بحث سرطان‌زا بودن، نگرانی‌های جدی را در سطح جامعه ایجاد نموده بود.

‌اما در همین زمان آقای "‎بیژن زنگنه" و خانم ‎"معصومه ابتکار" با ارائه داده‌های غلط به رسانه‌ها و نیز در مکاتبات رسمی،بحث آلودگی ریفرمیت دریافتی از پتروشیمی‌ها را مطرح می‌نمایند. و با حذف تولید داخلی، واردات گسترده بنزین غیراستاندارد، از طریق واسطه‌ها آغاز می‌شود!

با عنایت به اینکه مدیران دستگاه اجرایی برابر ‎قانون از اعلام مطالب خلاف واقع و غیرمستند منع شده‌اند؛ آقای زنگنه و خانم ابتکار با نقض این تعهد شرعی، قانونی و اخلاقی باعث تشویش اذهان عمومی، اشتباه محاسباتی و خسارت میلیاردی به بیت‌المال شده و به قوه قضاییه جهت ‎مجازات معرفی شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید