واکنش یک نماینده به تذکر رهبری به مجلس/ امیدواریم جبران واقعی اتفاق افتد

کدخبر: ۴۵۲۸۴۳
رئیس فراکسیون مستقلین ولائی بیان کرد: نمایندگان باید در اظهارنظرها و گزارشات و صحبت‌هایی که مطرح می کنند قانون را رعایت کنند، البته تذکر رهبری فقط مختص مجلس نیست بلکه باید بقیه رسانه ها هم این موضوعات را مد نظر داشته باشند.
واکنش یک نماینده به تذکر رهبری به مجلس/ امیدواریم جبران واقعی اتفاق افتد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، غلامرضا نوری قزلچه،  نماینده مردم بستان آباد و رئیس فراکسیون مستقلین ولائی، در رابطه با «تذکر رهبری به مجلس» گفت: رهبری موضوع بسیار مهمی را در نامه به آقای قالیباف متذکر شدند. این تذکر صرفا به یک موضوع ختم نمی‌شود، اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر در مجلس رخ داد و اسامی افراد مختلف از تریبون  مجلس  بیان شد، این تذکر تمام این مسائل را شامل می‌شود.

او ادامه داد:  گاهی آنچنان درگیر حب و بغض‌های جناحی و  رقابت های سیاسی می‌شویم که بحث های مهمی مثل رعایت  قانون،  رعایت شرع واخلاق را گاها فراموش می‌کنیم. تذکر رهبری تلنگری به نمایندگان بود تا شئونات را مدنظر قرار دهند.

رئیس فراکسیون مستقلین ولائی بیان کرد: نمایندگان باید در اظهارنظرها و گزارشات و صحبت‌هایی که مطرح می کنند قانون را رعایت کنند، البته تذکر رهبری فقط مختص مجلس نیست بلکه باید بقیه  رسانه ها هم این موضوعات را  مد نظر داشته باشند. رهبری در پیام خود به  رئیس مجلس  مشخصا از کلمه جبران استفاده کرده‌اند به همین دلیل امیدواریم یک جبران خوبی صورت بگیرد. این یک آزمون دیگری است که ببینیم با این بحث جبران چگونه برخورد می‌شود، حتما افکار عمومی این را بطور جد دنبال خواهد کرد. امیدواریم جبران واقعی اتفاق افتد.

او در پایان افزود:  نمایندگان مجلس که خود بنیانگذار قانون هستند باید قانون را رعایت کنند، همه افراد در  جامعه  باید به توسعه مکارم اخلاق  در جامعه کمک کنیم و نگذاریم اینگونه با سرعت از ارزش ها و اخلاقیات فاصله بگیریم. 

گفتنی است؛ محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور در روز چهارشنبه 12 آبان ماه گفت: «رهبر معظم انقلاب درباره رسانه ای شدن اسم افراد در پی گزارش یکی از کمیسیون های مجلس  تذکری داده اند و خواستار جبران موضوع شدند که به نظر می رسد اطلاعات عموم از آن هم رهگشای برخی سوالات است و هم بهترین برای برآورده ساختن جبران مدنظر ایشان توسط مجلس است. ایشان در حاشیه نامه‌ای که در آن به رسانه‌ای شدن گزارش یکی از کمیسیون‌های مجلس پیش از بررسی و صدور حکم در دادگاه صالحه، اعتراض شده است، مرقوم فرمودند: "شکایت بجاست، نباید پیش از اثبات جرم، موضوع را رسانه ای می کردند، دنبال کنید و به نحوی جبران شود."

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید