با روزنامه سلام روزنامه خوان شدم

اظهارات گوگوش درباره روزنامه موسوی خوئینی!

کدخبر: ۴۹۳۴۱۷
​اقتصادنیوز: گوگوش خواننده پاپ ساکن خارج از کشور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود به برخی از وجوه کمتر پرداخته شده زندگی خود اشاره کرد.
اظهارات گوگوش درباره روزنامه موسوی خوئینی!
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مدارا گوگوش در تازه ترین گفت وگوی خود با «هما سرشار»خبرنگار باسابقه با اشاره و مرور زندگی اش در ایرانِ پس از انقلاب گفت: من با روزنامه سلام، روزنامه خوان شدم.
ابتلای گوگوش به یک بیماری خطرناک

چهار ضلعی صعود قیمت دلار/ بازار سکه بهم ریخت

فائقه آتشین مشهور به گوگوش تاکید کرد: من با روزنامه سلام، روزنامه خوان شدم و تقریبا تمام روزنامه هایی که آن دوره به صورت فله ای توقیف می‌شد را می خریدم و دنبال می کردم و نویسنده‌های آنها را می‌شناسم‌. او همچنین اضافه کرد که «سیاسی» نیست چون از سیاست چیزی سر در نمی آورد.

گفتی است روزنامه سلام در ۲۰ بهمن ۱۳۶۹ با انتشار اولین پیش‌شماره آغاز به کار کرد تا اینکه در ۱۵ تیر ۱۳۷۸ برای ۵ سال توقیف شد. مدیر مسئول آن سید محمد موسوی خوئینی‌ بود وبرخی از چهره‌های اصلاح‌طلب از جمله عباس عبدی، رجبعلی مزروعی، ابراهیم اصغرزاده و...در آن قلم می‌زدند.

این روزنامه در ۱۵ تیر ۱۳۷۸ به جرم چاپ نامه سعید امامی درباره قانون مطبوعات، توسط دادگاه ویژه روحانیت توقیف شد. پس از اعلام خبر توقیف این روزنامه حامی سیدمحمد خاتمی، موجی از اعتراضات دانشجویی سراسر کشور را فرا گرفت. در تهران این اعتراضات با حمله گروه‌های فشار وبرخی نیروهای انتظامی به خشونت کشیده شد.

.
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید