هشدار امام جمعه کرج به دشمنان؛

دست به حماقت نزنید / این انقلاب شکست ندارد

کدخبر: ۵۳۲۳۵۷
اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ضمن هشدار به دشمنان اعلام کرد: اگر دشمنان حماقت کنند باید کشتی های حامل جنازه نیروهای نظامی خود را از به کشورشان بازگردانند.
دست به حماقت نزنید / این انقلاب شکست ندارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه  کرج با قدردانی از حضور حماسی مردم و دانش آموزان کشور و  استان البرزدر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان افزود: دشمنان اسلام حقوق بین المللی ایران را نقض کردند و ضمن افزایش تحریم ها، علیه کشورمان جنگ روانی به راه انداختند.

دستگیری برخی از معترضان با قمقمه‌ مشروبات الکلی!

وی ادامه داد: آنها در جنگ روانی خود این موضوع را مطرح کردند که به ایران حمله می کنیم اما به آنها می گوییم آن روز که ما ضعیف بودیم دست به حماقت نزدید ؛ امروز که قوی هستیم و آمریکا رو به افول است اتفاقی نمی افتد.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد:  اگر دشمنان حماقت کنند باید کشتی های حامل جنازه نیروهای نظامی  خود را از به کشورشان بازگردانند.

وی افزود: امروز تجزیه طلب ها را تشویق به خرابکاری می کنند اما باید بدانند که  انقلاب اسلامی مردمی است و تا استقامت و حضور مردم در صحنه هست این انقلاب شکست ندارد.

آیت الله حسینی همدانی گفت : در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم با هوشیاری کامل در مقابل تمام شرارت ها ایستاده اند و حضور آنها در راهپیمایی های مختلف نشان داده شده است  که مردم در صحنه حضور مقتدرانه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه با اشاره به هفتمین روز شهادت جانسوز زائران حضرت شاه چراغ  (ع ) ، یاد و خاطره  این عزیزان به ویژه طلبه شهید آرمان علی وردی را گرامی داشت .

وی بیان داشت : این عزیزان  غریبانه و با شقاوت تمام به شهادت رسیدند.

 

ضرورت برخورد قاطع با اراذل و اوباش

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به حادثه آشوبگرانه دیروز پنجشنبه در غرب کرج ، یاد و خاطره بسیجی شهید سید روح الله عجمی زاده که به دست اراذل و اوباش به شهادت رسیدگرامی  داشت و برای سلامتی مجروحان حادثه دعا کرد.

وی بیان داشت : وضعیت اغتشاشگران کاملا روشن است و می بایست با آنها باجدی برخورد شود؛ یک زمانی دانش آموز فریب تبلیغات دشمن می خوردکه در اینجا  صبوری و آرامش باید پیشه کنیم و فرصت بازگشت دهیم اما  وقتی اشرار نشان دار با سلاح سرد و گرم وارد عرصه می شوند و ضمن ایجاد رعب و حشت ، امنیت اجتماعی را بر هم می زنند باید با آنها برخورد قاطع صورت گیرد.

هشدار امام جمعه قم به دانشجویان و معترضان؛ دشمن شما را کنار خواهد زد!

امام جمعه کرج گفت:  مردم با اغتشاشگران همراهی نمی کنند و امروز از رفتار این افراد ناراحت هستند چرا که در کنار اقدامات خشن و هنجارشکنانه آشوبگران، بیگانگان و  برخی داخلی ها  فاسد القا می کنند.

آیت الله حسینی همدانی افزود :  مردم با دیدن این وضعیت آشوبگرانه، رفتارهای منافقان در اوایل انقلاب در اذهانشان زنده شد.

وی بیان داشت : ماموران  انتظامی و بسیج برای آرامش مردم در روزهای گذشته توان گذاشتند و در این مسیر آسیب دیدند اما نگذاشتند آسیب جدی به شهر وارد شود.

وی تاکید کرد: برخی آشوبگران با سلاح گرم و سرد و آتش زدن وسایله نقلیه نیروی انتظامی  خسارت وارد کردند؛ حمله به  حافظان جامعه حمله به اقتدار نظام است و از نظر شرع کسی که اسلحه به دست بگیرد و مردم را بترساند  حکم شرعی و فقهی آن روشن است و  جای مماشات با آنها نیست.

امام جمعه کرج افزود: از دستگاه قضایی می خواهیم  در این خصوص مقتدرانه و با قاطعیت اقدام عاجل که مایه عبرت دیگران باشد داشته باشند.

 

مردم حضور حماسی را در ۱۳ آبان به نمایش گذاشتند

آیت الله حسینی همدانی گفت : دشمنان خیال کردند با نمایش اینکه امنیت در کشور به هم خورده آحاد مردم از  مسیر  انقلاب عقب نشینی می کنند  اما امروز در مراسم  ۱۳ آبان مردم غیور ایران

حضور حماسی خود را به نمایش گذاشتند.

وی یادآور شد: وقتی امام (ره ) به ترکیه تبعید شد دشمنی با اسلام و روحانیت شیعه مشخص شد ضمن آنکه  ۱۳ آبان ماه سال  ۵۸ دست آمریکا از ایران قطع شد و  در این روز آمریکا رسوا شد.

آیت الله حسینی همدانی گفت : همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند اگر آن روز چالش با آمریکا بر سر لانه جاسوسی بود امروز چالش بر سر برچیدن آمریکا از غرب آسیا است.

 

حضور حماسی ملت ایران هیبت آمریکا را از بین برده است 

امام جمعه کرج بیان داشت: امروز حضور مردم  ایران در صحنه استکبار ستیزی بخاطر از بین بردن هیبت آمریکا و تسلیم نشدن در برابر خواسته های نامشروع است که آمریکا عصبانی شده است.

امام جمعه کرج گفت :  امروز اندیشه و جبهه مقاوت توسعه پیدا کرده است و  علت دشمنی غرب باانقلاب اسلامی این است که توانست بساط لیبرال و دیکتاتوری بر علیه ملت های عربی در شمال و غرب آسیا را از بین ببرد و تمدن اسلامی در تقابل کامل با تمدن اومونسیم است.

امام جمعه کرج گفت : در نظم جدید جهانی که رهبر انقلاب به آن اشاره داشت ،آمریکا  باید به طور کامل  منزوی شود که این همه لگد پراکنی نشانه عفول و اضمحلال این جرثومه فساد است.

آیت الله حسینی همدانی بیان داشت :  دشمنان باید بدانند که  ملت از سر هیجان نیست  علیه آمریکا شعار نمی دهد بلکه با تمام وجود، باور و اعتقاد به اینکه آمریکا شیطان بزرگ است و هدفی جز نابودی ما را ندارد از عمق جان فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهد.

امام جمعه کرج گفت : همانطور که رهبر انقلاب فرمودند  شعار مانند علمی است که راه را نشان می دهد تا فرد و جامعه مسیر را گم نکند؛ پس شعار همیشگی ما مرگ بر آمریکا است.

وی بیان داشت : البته در شعارهایمان مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر انگلیس و  خباثت های رذیلانه آل سعود را فراموش نمی کنیم.

نمازگزاران بارها در بین خطبه های نماز معه شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سردادند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه  کارنامه ستم های آمریکا علیه ملت ایران و سایر کشورها گسترده و بزرگ  است، گفت:  ابعاد این ستم ها از کودتای ۲۸ مرداد تاکنون برای مردم ایران وجهان مشخص است چرا که آمریکا  راهبردی جز سلطه گری برجهان ندارد.
وی بیان داشت : سردامداران کاخ سفید برای سلطه برجهان به فشارهای اقتصادی و نظامی متوسل شده اند و تلاش می کنند در هیچ جای جهان رقیب نداشته باشند .

آیت الله حسینی همدانی گفت : به تازگی آمریکایی ها برای سلطه گری  خود به جنگ نرم متمرکز شده اند و با استفاده از امپراطوری رسانه ای و به اسم مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر بیشترین دخالت ها را در کشورها می کنند .

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان داشت : امروز مردم ایران در سراسر کشور و البرز حماسه دیگری خلق کردند که جای قدردانی دارد؛ایران اسلامی با تمام قدرت همه اهداف استکباری آمریکا راجع به خودش و منطقه را خنثی کرده است .

وی اظهار داشت: همچنین ایران اسلامی با بیداری اندیشه مقاومت در ملت های منطقه و یادآوری وظیفه تاریخی و دفاع از فلسطین، آمریکا را  به چالش جدی کشانده است.

آیت الله حسینی همدانی گفت : ما با آمریکا در حال مقابله هستیم و این تقابل تاکتیکی نیست بلکه واقعی و حقیقی است؛ مگر می شود تمدنی که استکبار ستیز است نسبت به تمدنی که قصد نابودنی آن را دارد بی تفاوت باشد.

امام جمعه کرج بیان داشت: امروز مطالعه رشادت های جوانان ایرانی برای رسیدن به نقطه اقتدار میهن اسلامی ضروری است .

وی تاکید کرد:  نظام استکباری به این نتیجه رسیده است که نباید اقدام نظامی و نیابتی داشته باشد حتی به این نتیجه هم رسیده است که  تحریم ها هم ثمره ای نداشته است.

وی با اشاره به فرهنگ مبتذل غربی گفت : دشمنان در صحنه جنگ نرم علیه مقدسات و باورهای دینی نیز اقداماتی انجام می دهند؛ سبک فرهنگ غربی  از روش پوشیدن لباس تا خوردن غذا  دخالت می کند و به همه چیز وارد می شود و مدیریت می کند تا فرهنگ ما را بگیرد که این مرحه خیلی حساس است .

امام جمعه کرج  تاکید کرد:  به سلامت عبور کردن از این مرحله به هوشیاری جوانان نیاز دارد که البته  به فرموده رهبرانقلاب ، آینده ایران اسلامی بسیار روشن است .

وی بیان داشت : البته نهادهای مسوول  باید بیشتر وارد شوند،  آمو زش وپرورش بایدپای کارباشد ضمن آنکه نسبت به فضای مجازی باید دقت بیشتری داشت .
امام جمعه کرج با تسلیت فرا رسیدن دهم ربیع الثانی سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(ع) از مدیران و سایر اقشار خواست به عیادت مجروحان حوادث اخیر در استان البرز بروند.

وی تاکید کرد : در آیین های مختلف مانند راهپیمایی ها  تریبون ها به نوجوانان و جوانان سپرده شود.

 

حضور کم نظیر البرزی ها در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز هزاران تن  از قشرهای مختلف مردم استان البرز اعم از دانش آموزان ، دانشجویان ، بازاریان و کسبه ، کارمندان ، کارگران و سایر قشرهای مردم این استان به صورت خودجوش در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان  شرکت کردند که این حضور حماسی در طول سال های گذشته کم نظیر بوده است.

امروز تمام خیابان های اطراف مصلای نماز جمعه کرج مملو از جمعیتی بود که برای زدن سیلی محکم بر گوش یاوه گویان به اقیانوس بیکران حماسه ۱۳ آبان پیوسته بودند.

مردم همیشه در صحنه استان البرز با سردادن شعارهای حماسی و به آتش کشیدن پرچم های ننگین آمریکا و رژیم صهیونیستی خشم و انزجار خود را از دشمنان اسلام و آشوبگران ابراز داشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید