رییس سازمان بازرسی کل کشور:

مدیرانی که ریاست می کنند و خدمت ارایه نمی دهند را شناسایی می کنیم

کدخبر: ۵۳۳۱۵۶
اقتصادنیوز: رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بررسی ها نشان می دهد که ترک فعل های دستگاه های اجرایی را داریم ، مدیری که کاری انجام می دهد خطا هم دارد و می تواند امری طبیعی باشد اما مدیرانی که پرونده بسیار سفید دارند نشانه کم کاری آنان است و فقط ریاست کردند.
مدیرانی که ریاست می کنند و خدمت ارایه نمی دهند را شناسایی می کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ذبیح الله خداییان در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: رصد قوانین همه دستگاه های اجرایی را در دستور کار داریم ، تکالیف دستگاه ها را طبق قوانین رصد می کنیم.

وی با اظهار این که نظارت بر روند اجرای قوانین و مقررات به خصوص جوانی جمعیت و خانواده ، حمایت از کالای ایرانی و  سلامت اداری از ماموریت های اصلی بازرسی کل کشور است ، ادامه داد:  بازرسی به ترک فعل های ماموریتی  دستگاه های اجرایی توجه جدی دارد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد که ترک فعل های دستگاه های اجرایی را داریم ، مدیری که کاری انجام می دهد خطا هم دارد و می تواند امری طبیعی باشد اما مدیرانی که پرونده بسیار سفید دارند نشانه کم کاری آنان است و فقط ریاست کردند.

خداییان به عضویت سازمان بازرسی کل کشور در شورای عالی حفظ حقوق بیت المال اشاره کرد و گفت: بازرسی در شورای حفظ حقوق بیت المال به وقوع جرم ،انحراف و تخلفات از قوانین را رصد می کند.

وی در عین حال تصریح کرد :بازرسی پیشگیری از وقوع جرم و اجرای درست قوانین را قبل از خسارت هشدار می دهد و هشدار بازرسی نیز ضمانت اجرایی دارد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور از نماینده ولی فقیه در مازندران خواست تا در مراجعات مردمی و یا مدیران هر گونه مسایلی که خلاف مقررات و یا ترک فعلی انجام می شود را به بازرسی اعلام کند.

خداییان از خدمات اسدی مدیرکل سابق بازرسی مازندران قدردانی کرد و گفت که اسدی مدیری قوی بوده که در ادامه خدمتش به خواسته خودش در دادگستری مازندران خدمت می کند.

وی، علی گرمه ای را به عنوان مدیرکل جدید بازرسی مازندران معرفی کرد.

علی گرمه ای سوابقی همچون دادستان عمومی و انقلاب و رییس دادگستری شهرستان میناب را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید