پیام تبریک سرلشکر باقری به ذبیح الله خداییان

کدخبر: ۴۵۱۸۱۱
در پیام سرلشکر باقری آمده:‌ اطمینان دارم تجارب و سوابق ارزشمند ناشی از تلاش و خدمات دیرین در قوه قضائیه همراه با سرمایه بزرگ نیروهای مخلص و با تدبیر در آن مجموعه ، پشتوانه مستحکم و راهگشایی برای آن برادر گرانقدر در تحقق رسالت و اهداف سازمان خواهد بود.
پیام تبریک سرلشکر باقری به ذبیح الله خداییان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به ذبیح الله خداییان انتخاب وی به ریاست سازمان بازرسی کل کشور را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

 برادر ارجمند جناب آقای دکتر ذبیح الله خداییان 

با سلام و تحیات؛

 انتصاب شایسته جناب عالی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه به سمت «رئیس سازمان بازرسی کل کشور» که ارمغان تعهد، لیاقت، دانش و توانمندی های برادر عزیز برای نقش آفرینی در این سنگر حساس و مهم است، صمیمانه تبریک می گویم.

اطمینان دارم تجارب و سوابق ارزشمند ناشی از تلاش و خدمات دیرین در قوه قضائیه همراه با سرمایه بزرگ نیروهای مخلص و با تدبیر در آن مجموعه، پشتوانه مستحکم و راهگشایی برای آن برادر گرانقدر در تحقق رسالت و اهداف  سازمان خواهد بود.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این جایگاه خطیر  تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنا فداه )  و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) را از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید