رزمایش شرایط اضطراری در فرودگاه خوی برگزار شد

کدخبر: ۵۴۲۹۵۲
اقتصادنیوز: رزمایش شرایط اضطراری به منظور تمرین و ارزیابی توانمندی‌های دستگاه‌های نظامی، حفاظتی و امدادی در سوانح هوایی در فرودگاه شهدای خوی برگزار شد.
رزمایش شرایط اضطراری در فرودگاه خوی برگزار شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رزمایش شرایط اضطراری با هدف تمرین و ارزیابی توانمندی‌های دستگاه‌های امدادی، نظامی و حفاظتی در سوانح هوایی در فرودگاه شهدای خوی برگزار شد.

امیرعبداللهیان راهی امان‌ شد

این مانور دوسالانه بر اساس دستورالعمل سازمان جهانی هواپیمایی کشوری با حضور گروه‌های امدادی، امنیتی و پشتیبانی در محوطه فرودگاه شهدای خوی برگزار شد.

رئیس فرودگاه شهدای خوی در این زمینه گفت: این مانور با هدف تمرین و ارزیابی توانمندیهای دستگاه‌های امدادی، نظامی و حفاظتی در سوانح هوایی و بر اساس دستورالعمل سازمان جهانی هواپیمایی برگزار شد.

محمدتقی سلجوقی افزود: تمرین هماهنگی بین گروه‌های امدادی خارج و داخل فرودگاه و آمادگی در مدیریت بحران از دیگر اهداف برگزاری این مانور بود که بخوبی اجرا شد.

وی تصریح کرد: وقوع سانحه هوایی، ارزیابی مدت زمان حضور گروه‌های امدادی در محل سانحه فرضی، اطفای حریق، عملیات امداد و نجات و انتقال مصدومان از مهمترین بخش‌های سناریوی این مانور بود.

سالم خویی سرپرست معاونت عمرانی فرماندار و دبیر اتاق مدیریت بحران شهرستان خوی هم گفت: این مانور با مشارکت ۱۰۰ نفر از نیروهای امدادی دستگاه‌های خدمات رسان و امداد و نجات از هلال احمر، آتش نشانی، فوریت‌های پزشکی، پلیس و سپاه و عوامل فرودگاه با موفقیت برگزار شد و مورد ارزیابی کارشناسان سازمان هواپیمایی کشور قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید