ریزش آوار خانه قدیمی حادثه آفرید/ چند نفر کشته شدند؟

کدخبر: ۵۴۰۳۳۵
در پی ریزش آوار یک خانه قدیمی در یزد یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.
ریزش آوار خانه قدیمی حادثه آفرید/ چند نفر کشته شدند؟

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، سید مهدی حسینی اظهار داشت: در پی گزارش آتش نشانی مبنی بر ریزش آوار یک منزل قدیمی در محدوده خیابان مهدی، بلافاصله تیم های امدادی جمعیت هلال احمر متشکل از دو تیم واکنش سریع و تیم سگ‌های جستجو و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه این حادثه سه حادثه دیده به دنبال داشت، افزود: دو مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط آمبولانس اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند و یک نفر که زیر آوار گیر افتاده بود، متاسفانه فوت شد.

وی یادآور شد: فرد فوت شده توسط عوامل امدادی تیم آنست هلال احمر پیدا شد و جسد وی پس از آواربرداری توسط عوامل امدادی هلال احمر و آتش نشانی تحویل عوامل انتظامی شد.

حسینی بیان کرد: علت حادثه انفجار و نشست گاز اعلام شده که در نمونه های مشابه به ویژه برای منازل قدیمی پیش بینی می‌شود که نیاز به رعایت اصول ایمنی و همچنین پرهیز از سکونت در چنین سازه هایی توصیه می‌شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش نیروهای امدادی از جمله هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس و نیروی انتظامی و شهرداری و ... در صحنه حادثه عنوان کرد: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در طول شبانه روز می توانند در صورت بروز مشکل با شماره سه رقمی ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید