نشست حزب حاکم کره شمالی با حضور «اون»

کدخبر: ۵۴۴۶۶۳
اقتصادنیوز: نشست کلیدی حزب حاکم کارگران کره شمالی با حضور کیم جونگ اون و به منظور بررسی سیاستگذاری‌های سال جدید میلادی این کشور برگزار شد.
نشست حزب حاکم کره شمالی با حضور «اون»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، روز دوشنبه کیم جونگ اون رهبری کره شمالی ریاست ششمین نشست عمومی هشتمین کمیته مرکزی حزب حاکم را برای بررسی سیاستگذاری‌های ۲۰۲۲ برعهده داشت و در آن به بررسی وظایف مربوط به سال جدید میلادی و در میانه مشکلات غیرقابل پیش بینی و تهدیدهای موجودی علیه کره شمالی و توسعه کشور پرداخت.

تقلید چین از سیاست روسی در خاورمیانه /آمریکا بازنده است؟

خبرگزاری یونهاپ گزارش داد، در این جلسه پنج ماده اصلی دستور کار شامل بررسی سیاست‌های کلان کشور در سال جاری میلادی و همچنین برنامه کاری و لایحه بودجه سال آینده کشور به اتفاق آرا تصویب شد.

کیم جونگ اون همچنین خواستار دستیابی به اهداف عمده در بخش‌های صنعتی کلیدی در سال آینده میلادی از جمله صنایع فلزی، شیمیایی، برق، زغال سنگ و ماشین آلات شد.

وی همچنین تاکید کرد که قدرت ملی پیونگ یانگ در تمامی عرصه های سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی به طرز چشمگیری افزایش یافته و موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی در انجام وظایف که در جلسات عمومی قبلی مطرح شده بود، حاصل شده است.

جلسه عمومی قبلی حزب حاکم کارگران کره شمالی چهار یا پنج روز به طول انجامیده بود.

رهبر کره شمالی همچنین برای بزرگداشت سالگرد اعلام قانون اساسی سوسیالیست کشور مربوط به ۵۰ سال قبل در نشستی که در سالن مجمع "مانسودائه" در پایتخت این کشور رو عصر روز دوشنبه برگزار شد، شرکت کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید