برادر شهید تهرانی مقدم:

برادر شهید تهرانی مقدم با اسرائیل اتمام حجت کرد

کدخبر: ۵۴۵۳۲۳
اقتصادنیوز: برادر شهید حسن تهرانی مقدم خطاب به دشمنان گفت: اگر دشمن به مسیر خود ادامه دهد مرکز اصلی آنان یعنی اسرائیل را با موشک های شهید تهرانی مقدم زیرو رو خواهیم کرد.
برادر شهید تهرانی مقدم با اسرائیل اتمام حجت کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سردار محمد تهرانی مقدم جمعه شب در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مصلی ساری با اشاره به انجام کودتای نوژه علیه نظام اسلامی اظهار داشت: آمریکا تاکنون فتنه‌های مختلفی از جمله جنگ سراسری و حوادث و آشوب‌های داخلی در مناطق مختلف کشور اجرا کرده است.

ادعای جدید رژیم صهیونیستی علیه جمهوری آذربایجان

وی حادثه ششم بهمن آمل وحکومت نظامی در لاهیجان را از دیگر مقدمات و نقشه‌های دشمن برای تجزیه و براندازی کشور توسط دشمنان دانست و گفت: دفاع جانانه مردم عزیز در دفاع مقدس طرح‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی محاصره اقتصادی، تهاجم فرهنگی، جنگ‌های سایبری و کودتاهای مخملی را از دیگر حربه‌های دشمن ذکر کرد و افزود: در حوادث اخیر نیز جنگ ترکیبی را سرلوحه کار قرارداده اند تا آنچه را در چنته دارند با هم بکار برند.

سردار تهرانی مقدم یادآور شد: استکبار در همه محاسبات از دو مسئله غفلت کرده است و اول آنکه انقلاب ما دارای صاحب است و مسئله دوم حضور شهدا و پشتیبانی آنها است که مورد توجه دشمن نبوده است.

برادر شهید تهرانی مقدم با اظهار اینکه شهدای ما زنده هستند و حضور دارند و با اشاره به اینکه مراکز توطئه دشمنان را شناسایی کردیم، گفت: فرماندهی فتنه اخیر در نطفه خفه شد و قصد داشتند اقدام به تجزیه کشور داشته باشند.

این یادگار دفاع مقدس طرح تجزیه و براندازی نظام را از اهداف دشمنان ذکر کرد و گفت: شهدای ما با بصیرت بودند و قطعاً این انقلاب را به دست منجی عالم بشریت خواهیم رساند.

وی اطاعت از رهبری و ولی امر را از ویژگی‌های برجسته شهیدان ذکر کرد و گفت: شهدا پا در جای پای رهبری می‌گذاشتند و به سرمنزل مقصود رسیدند.

سردار تهرانی مقدم با بیان اینکه شهیدان مصداق تبعیت و ولایتمداری بودند، گفت: در حماسه ۹ دی باید از شهدا تبعیت و پیروی کنیم.

وی مدیریت جهادی، انقلابی، بسیجی را راه شهیدان دانست و گفت: اگر شهدا را الگو قرار دهیم در زمینه‌های مختلف موفق می‌شویم زیرا همه امکانات در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: چنانچه دشمنان به مسیر خود ادامه دهند مرکز اصلی آنان یعنی اسرائیل را با موشک‌های شهید تهرانی مقدم زیر و رو خواهیم کرد تا دیگر در جغرافیای جهانی، اسرائیلی وجود نداشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید