حمایت تمام قد یک امام جمعه از کارنامه نظام در حمایت از زنان

کدخبر: ۵۵۸۹۲۲
اقتصادنیوز: امام جمعه کرج گفت: بیش از ۴۳ سال است انقلاب اسلامی دختران و زنان را تکریم کرده و اقدامات موثر دراین زمینه قابل بهره‌برداری است و در این حوزه کارنامه درخشانی داریم.
حمایت تمام قد یک امام جمعه از کارنامه نظام در حمایت از زنان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید محمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج، ۱۲ اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به اینکه در اغتشاشات امسال با هدایت رهبر معظم انقلاب و هوشمندی مردم، دشمنان نتوانستند به مقاصد شوم خود دست یابند، اظهار کرد: امروز دشمن بر التهاب‌آفرینی بر بازار ارز متمرکز شده است.

احتمال ندارد مسمومیت دانش آموزان کار نظام باشد

وی افزود: ترس از استحکام ارتباط با چین و روسیه و از بین رفتن سالاری دلارعده‌ای را به وحشت انداخته است به‌طوری که حتی حاضر هستند بر علیه مردم خود کارهایی را انجام دهند .

حسینی‌همدانی بیان کرد: جریان مسمومیت‌های سریالی هم بهانه‌ای برای اتهام‌زنی و ناکارآمدن نشان‌دادن نظام اسلامی است و می‌خواهند سرمایه‌های اجتماعی و اعتماد را از بین ببرند اما مردم ما به دشمنی‌ها و توانایی‌ها آگاه هستند بنابراین دستگاه‌های امنیتی و قضایی به جدیت وارد عمل شوند و تاخیر وتعلل جایز نیست .

امام جمعه کرج با تاکید براینکه وزارتخانه‌های بهداشت و آموزش و پرورش نباید از خودشان سلب مسئولیت کنند و گزارش کامل و دقیق به مردم بدهند، افزود: نگرانی جدی که دراین زمینه برای خانواده‌ها به وجود آمده است باید برطرف شود چرا که مسئله امروز دشمنی دشمنان است و کوتاه آمدن ضربه به نظام اسلامی می‌زند و باید کسانی را که دراین مدت ترک فعل داشتند مورد سوال قرار داد.‌

حسینی‌همدانی گفت: در این شرایط عده‌ای قلم به دست و قلم به مزد غرب زده که دشمن استقلال و سربلندی کشور هستند در فضای حقیقی و مجازی به نفع دشمن سخن می‌گویند و صداهایی از کسانی شنیده می‌شود  که رادیو اسرائیل و بی‌بی‌سی با همه خباثت چنین سخنی نمی‌گویند .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز در ادامه صحبت‌هایش گفت: امروز در مسیر انقلاب اسلامی، ضربه‌های چاقوی صهیونیست را می‌بینیم که پاسخ این ضربه‌ها در کرانه باختری در قلب سرزمین‌های اشغالی داده می‌شود.

وی یاد آورشد: در زمان حاضر رگه‌هایی از توطئه‌های اسرائیل و آمریکا دیده می‌شود چرا که بیش از ۴۳ سال است انقلاب اسلامی دختران و زنان را تکریم کرده و اقدامات موثر دراین زمینه قابل بهره‌برداری است و کارنامه درخشانی داریم .‌

حسینی‌همدانی افزود: نظام اسلامی ضد زن معرفی می‌شود و می‌بینیم که جریان‌های سیاسی و اقتصادی تلاش می‌کنند به نفع دشمن عمل کنند و اتاق فرمان داخل و خارج کشور یکی است به‌طوریکه بازار را خراب می‌کنند و با جنگ روانی اعصاب مردم را به‌هم می‌ریزند و درنهایت تروریست‌های رسمی وارد عمل می‌شوند .

وی در پایان سخنان خود که با همراهی نمازگزاران و شعار مرگ بر منافق همراه بود، یادآورشد: رگه‌های منافقین دراین جریانات دیده می‌شود و دیدیم که پیرزن منافقین که خودشان دستشان به خون ۱۷ هزار کودک و زن آلوده است از گزارشگر سازمان ملل برای سفر به ایران و تشکیل پرونده‌ای درخواست کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید