انتقاد امام جمعه کرج از بی‌تفاوتی دولتی‌ها به حجاب / «غیرت دینی» داشته باشید / مسوول ترسو به درد نظام اسلامی نمی‌خورد

کدخبر: ۵۵۱۵۶۰
اقتصادنیوز: امام جمعه کرج با تاکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: مسوولی که در نظام اسلامی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت باشد به درد این دولت نمی‌خورد و با تحریم‌کنندگان فرقی ندارد.
انتقاد امام جمعه کرج از بی‌تفاوتی دولتی‌ها به حجاب / «غیرت دینی» داشته باشید / مسوول ترسو به درد نظام اسلامی نمی‌خورد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه هفتم بهمن ماه کرج، گفت: دشمن به دلیل کم آوردن در برابر گفتمان مقاومت و پیروزی‌های میدان؛ اقدامات توهین آمیز می‌کند.

پیام ویژه نایب‌ رئیس مجلس ایران به جمهوری آذربایجان

امام جمعه کرج در ادامه به نزدیک شدن ایام دهه فجر اشاره و اعلام کرد:‌امسال نیز جشن های این دهه مبارک فجر همچون سال های گذشته پرشور و دشمن شکن برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن با تحریف حقایق و بزرگ کردن مشکلات اقتصادی سعی دارد به جوانانی که دوره گذشته را ندیده‌اند القا کند که شرایط کشور در روزگار شاه بهتر بوده است؛ افزود: در این راستا آماری که ریشه‌های واقعی ندارد را می گویند.

امام جمعه کرج افزود: عملکرد رژیم پهلوی طی ۵۷ سال کاملا زیانبار و تخریب کننده بود و دوره تاریک و منحوس پدر و پسر فاسق بر ایران را بخوانید که به خوبی ریشه های انقلاب به دست می آید که عوامل متعددی از کودتای ۲۸ مرداد سال ۲۲ تا بهمن ۵۷ دست به دست هم دادند که منجر به پیروزی انقلاب شد.

حسینی همدانی در ادامه با تاکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، گفت: مسوولی که در نظام اسلامی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت باشد به درد این دولت نمی خورد و با تحریم کنندگان فرقی ندارد؛ غیرت دینی داشته باشید و از غیر خدا نترسید، مسوول ترسو به درد نظام اسلامی نمی خورد و جایی که باید اقدام کند، نیست و باید مثل رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم وسط میدان باشید و از ارزش های دینی و انقلابی و اسلامی دفاع کنید.

تصمیم جدید اروپا درباره تحریم‌ها علیه روسیه

وی در ادامه به موضوعات استانی هم اشاره کرد و از فعالیت انتخاباتی زودهنگام در استان انتقاد کرد.

امام جمعه کرج با قدردانی از راه‌اندازی قطار شهری کرج، گفت: اما باید از این پروژه ارزیابی دقیقی صورت بگیرد چون گزارش‌هایی از نقص در برخی نقاط وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید