توصیه مهم امام جمعه کرج به جامعه هنری کشور

کدخبر: ۵۴۳۷۳۸
اقتصادنیوز: امام جمعه کرج با بیان اینکه برخی درصدد هستند تا جشنواره فیلم فجر را تحت تاثیر حوادث اخیر کشور قرار دهند، گفت: در شرایط حساس کنونی انتظار می‌رود جامعه هنری کشور بیش از پیش توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار داده و به تولید آثار هنری فاخر بپردازند.
توصیه مهم امام جمعه کرج به جامعه هنری کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با تاکید بر اینکه دشمنان می‌خواهند جامعه را از مسیر درست خود منحرف کنند، گفت: بنابراین در این شرایط باید دشمن شناسی و مبارزه با استکبار را در اولویت قرار داد.

دستگاه دیپلماسی نباید خوش‌بینانه به مسیر مذاکره نگاه کنند

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ادامه دهنده مکتب فاطمی است، توضیح داد: امام راحل (ره) تربیت یافته مکتب فاطمی بودند و انقلاب اسلامی را رهبری کردند؛ امروز دشمنی با مستکبران در ادامه مکتب فاطمی است؛ مادرانی که فرزندان خود را در هشت سال دفاع مقدس به میدان مبارزه با دشمنان فرستادند در مسیر همین مکتب گام برداشتند.

وی افزود: دشمنان با فشار و تهدید، جنگ روانی برای تضعیف روحیه ملت ایران به راه انداخته‌اند و حتی برخی را وادار به سکوت در مقابل بیان حقایق می‌کنند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: در این برهه زمانی برخی با تمسخر و تضعیف احکام الله، آمریکا و غرب را ناجی کشور معرفی می‌کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

وی افزود: به کوری چشم دشمنان اسلام، ارزش‌های الهی با رهبری امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب در استمرار مکتب فاطمی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در کشور پیش رفته است.

امام جمعه کرج اظهار کرد: امروز ایران اسلامی با تکیه بر ارزش‌های الهی و رهبری معظم انقلاب با وحدت و انسجام مردم و مسئولان، محکم و استوار در مقابل دشمنان ایستاده است و منتظر تحقق وعده الهی برای نابودی استکبار زمان هستیم.

وی تاکید کرد: در گام دوم انقلاب، افسران جنگ نرم باید با جدیت وارد میدان شوند و واقعیت‌های عینی را ترویج دهند؛ همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، کلید واژه اصلی، امید دادن به مردم و تواصی به حق و صبر است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به برخی واکنش‌ها در جریان آشوب های اخیر کشور اظهار کرد: امروز قاطبه جامعه هنری کشور با نظام اسلامی همراهی دارند و به یاوه گویان توجهی نکردند.

وی با بیان اینکه برخی درصدد هستند تا جشنواره فیلم فجر را تحت تاثیر حوادث اخیر کشور قرار دهند، گفت: این گونه اقدامات در راستای تضعیف نظام و تضعیف روحیه مردم است؛ در شرایط حساس کنونی انتظار می‌رود جامعه هنری کشور بیش از پیش توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار داده و به تولید آثار هنری فاخر بپردازند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید