امام جمعه کرج: متاسفانه رسانه اکنون در دست نیروهای ارزشی نیست

کدخبر: ۵۳۸۷۵۶
اقتصادنیوز: امام جمعه کرج با بیان اینکه امروز باید ابزار رسانه را بیش از پیش مورد توجه قرار داد، گفت: متاسفانه رسانه اکنون در دست نیروهای ارزشی نیست و دروغ پردازی می شود به طوری که باور افراد را تحت تاثیر قرار می دهند .
امام جمعه کرج: متاسفانه رسانه اکنون در دست نیروهای ارزشی نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۱ آذرماه کرج افزود: مردم ایران قوی بر دهان کسانی که بخواهند وحدتشان را خدشه دار کنند، مشت محکم خواهند زد. گفت:در شرایط حساس کنونی باید در جهاد تبیین، تدبیر هنرمندانه داشت تا در دام سیاست‌های شیطانی مستکبران قرار نگیریم.

نه میرزا کوچک خان تجزیه‌طلب بود و نه رضا شاه او را کشت

امام جمعه کرج با بیان اینکه امروز باید ابزار رسانه را بیش از پیش مورد توجه قرار داد افزود: متاسفانه رسانه اکنون در دست نیروهای ارزشی نیست و دروغ پردازی می شود به طوری که باور افراد را تحت تاثیر قرار می دهند .باید مسایل را دقیق تبیین کرد و به این مرحله رسید که هرکسی که در مقابل اسلام تسلیم نباشد این شخص مستکبر است. 

او  در ادامه خطبه‌های امروز به مسائل استان هم اشاره و تصریح کرد: ترافیک مردم را کلافه کرده بنابراین باید برای آرامش در تردد مردم برنامه‌ریزی کلان با تامین بودجه داشت .صبح اول وقت مردم مدت طولانی را سرپل (کلاک کرج ) می مانند بنابراین کار را دراین زمینه شروع کنید که به مرور تمام شود؛ اگرچه برخی می گویند یک پروژه سال ها طول می کشد ولی باید با طرح و نقشه اساسی شروع کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید