خط و نشان عضو حماس برای اشغالگران و شهرک‌نشینان

کدخبر: ۵۵۸۹۷۴
اقتصادنیوز: یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: هرگونه تعرض به مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی –مسیحی اعلان جنگ ونشانه شومی برای اشغالگران و شهرک نشینان است.
خط و نشان عضو حماس برای اشغالگران و شهرک‌نشینان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنادر پی هتک حرمت این مکان مقدس توسط صهیونیستها، نمازگزاران فلسطینی در شمال نوار غزه با حضورگسترده در راهپیمایی حمایت از مسجد الاقصی مخالفت خود را با این روند اعلام کردند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد، این تظاهرات پس از برپایی نماز جمعه از مقابل مساجد در اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال نوار غزه آغاز شد.

دراین راهپیمایی که به دعوت جنبش حماس برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی خواستار پایان دادن به تجاوزات صهیونیستها به ساحت مسجدالاقصی و فشار جامعه بین المللی برای پاسخگو کردن رژیم اسغالگر قدس شدند.

سهیل الهندی یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس دراین راهپیمایی گفت: هتک حرمت مسجد الاقصی واهانت به مقدسات اسلامی و مسیحی به منزله اعلان جنگ ونشانه شومی برای اشغالگران و شهرک نشینان خواهد بود.

وی ضمن دعوت از اهالی کرانه باختری وسرزمینهای فلسطینی سال ۴۸ برای حضور در مسجدالاقصی و دفاع ازساحت قبله اول مسلمین، افزود: ما آماده‌ایم برای دفاع از بیت‌المقدس ومسجدالاقصی هر هزینه‌ ای را بپردازیم.

الهندی همچنین گفت: هرکس تهدید به تخریب و نابودی شهر حواره (در استان نابلس در کرانه باختری) کند، خود از صفحه روزگار محو خواهد شد.

بزالل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گفته بود : شهرک حواره باید از بین برود، من فکر می کنم این کار باید به دست دولت انجام شود نه بدست افراد عادی.

شامگاه یکشنبه ده ها شهرک نشین صهیونیستی با حمله به منازل و اموال فلسطینی ها در شهر حواره در جنوب نابلس اموجب کشته شدن یک مرد ۳۷ساله فلسطینی و زخمی شدن دهها تن دیگر شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید