ترامپ:

سه‌شنبه آینده با خبرهای هیجان انگیزی همراه است

کدخبر: ۵۳۳۴۱۸
رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنانی گفت که سه‌شنبه آینده با خبرهای هیجان انگیزی همراه خواهد بود.
سه‌شنبه آینده با خبرهای هیجان انگیزی همراه است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس رئیس جمهور سابق آمریکا پس از آنکه رای خود را در انتخابات میان دوره‌ای به صندوق‌ رای انداخت گفت که سه‌شنبه آینده با خبرهای هیجان انگیزی همراه خواهد بود.

 

وی در ادامه سخنانش گفت: «کشور ما جایگاه و موقعیت خود را از دست داده است و باید مرزهایمان را در راستای مقابله با جنایت‌ها ببندیم».

ترامپ گفت: «باید مالیات‌ها کاهش یابد اما دموکرات‌ها برعکس این موضوع را می‌خواهند».

شب گذشته نیز رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جریان تجمعی در ایالت اوهایو گفت که ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) «اعلان بزرگی» در محل اقامت خود در مار ئه لاگو فلوریدا خواهد کرد. 

ترامپ دوشنبه شب گفت: قرار است سه‌شنبه ۱۵ نوامبر اعلان بزرگی در مار ئه لاگو پالم بیچ فلوریدا انجام دهم. نمی‌خواهیم چیزی از اهمیت انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره بکاهد. 

پیش از تجمع دوشنبه، افراد مطلع مدعی شدند که رئیس‌جمهور سابق آمریکا قصد دارد نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را اعلام کند. ترامپ از زمان خروج از کاخ سفید به برگزاری تجمعات مشابه انتخاباتی در بیشتر مناطق آمریکا  ادامه داده، اما تاکنون حضورش در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا را رسما تایید نکرده است.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در روزهای گذشته گفته بود که احتمال خیلی زیادی وجود دارد که نامزد شود و خیلی زود قصد خود را رسماَ اعلام خواهد کرد. وی همچنین توصیه کرده بود که طرفدارانش تجمع اوهایو را دنبال کنند تا در جریان قرار بگیرند.

پایان پیام

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید