حمله تند «لاپید» و «لیبرمن» علیه نتانیاهو و همسرش

کدخبر: ۵۵۹۶۷۳
اقتصادنیوز: «یائیر لاپید» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس فعلی جناح اپوزیسیون این رژیم به دلیل هزینه‌های هنگفت نتانیاهو و همسرش، آنها را به باد انتقاد گرفتند.
حمله تند «لاپید» و «لیبرمن» علیه نتانیاهو و همسرش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «یائیر لاپید» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس فعلی جناح اپوزیسیون این رژیم دراین باره گفت: نخست‌وزیری که وعده توجه و تمرکز بر هزینه‌های زندگی را داده بود، اکنون به فکر تأمین هزینه‌های زندگی خود شامل افزایش بودجه مسکن، زیبایی و آرایشگاه و هدایای خانوادگی است.

وزیر تندرو کابینه و همسر «بی‌بی» تهدید به قتل شدند

خبرگزاری فلسطینی سما، «آویگدور لیبرمن» وزیرجنگ اسبق رژیم صهیونیستی نیز در این باره تاکید کرد:بی بی (لقب نتانیاهو)به جای ارتقای امنیت، اقتصاد و رفاه اسرائیلی‌ها، به مشروعیت بخشیدن به دریافت هدایا و کمک‌های مالی برای خود و خانواده‌اش مشغول است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش پیش از نشست کمیته مالی، یک سری درخواست‌های مالی به کابینه ارائه کردند.

طبق گزارش رسانه‌های عبری، کابینه رژیم صهیونیستی لباس بنیامین نتانیاهو و همسرش ساره و هزینه‌های مربوط به آن - آرایش و مدل مو - را به ارزش ۸۰ هزار شکِل (واحد پول رژیم) متقبل خواهد شد.

برپایه این گزارش، علاوه بر این، این زوج درخواست دارند که کابینه به طور کامل بودجه خانه‌های شخصی خانواده را در خیابان غزه و در منطقه «قیساریه» تامین کند.

نتانیاهو نیز در واکنش به این خبر ضمن تکذیب آن گفت، در مقابل ۵۰ میلیونی که نفتالی بنت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی برای بازسازی خانه‌اش هزینه کرده است، اخبار دروغین درباره مطالبات مضحک منتشر می‌شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید