نشست اضطراری «نتانیاهو» با سران احزاب کابینه ائتلافی

کدخبر: ۵۶۳۵۱۷
اقتصادنیوز: نتانیاهو سران احزاب کابینه ائتلافی را برای نشستی فوری در صبح امروز فرا خواند.
نشست اضطراری «نتانیاهو» با سران احزاب کابینه ائتلافی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی علیه کابینه وی، سران احزاب کابینه ائتلافی را به نشست اضطراری فراخواند.

اسرائیل و امارات توافقنامه جدید امضا کردند

الجزیره گزارش داد، وزرای کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی از حزب لیکود گفتند که در صورت تصمیم نتانیاهو برای تعلیق اصلاحات قضایی به این تصمیم پایبند خواهند بود.
بنابر گزارش‌ها، نتانیاهو و «آریه درعی» رهبر حزب شاس موافق تعلیق اجرای تغییرات قضایی و «یاریو لیوین» و «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مخالف آن هستند.
از سوی دیگر ۶ نماینده از حزب لیکود در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از تعلیق تغییرات قضایی حمایت کردند.
نیر برکات وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی نیز گفت: اصلاحات قضایی لازم است و ما آن‌ها را انجام خواهیم داد، اما نه به قیمت برادرکشی.
ساعاتی پیش (یکشنبه شب) «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی «یوآف گالانت» وزیر جنگ کابینه خود را برکنار کرد.
پیش‌تر «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در پی مخالفت یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با طرح اصلاح نظام قضایی، از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم خواسته بود که وی را برکنار کند.
وزیر جنگ کابینه نتانیاهو از وزیران و اعضای کابینه نتانیاهو خواسته بود که به وی بپیوندند تا درخواست خود برای توقف قانون اصلاح نظام قضایی را متوقف کنند.
سخنان گالانت درحالی است که نتانیاهو پنجشنبه گذشته در نطق تلویزیونی هرگونه توقف اصلاح نظام قضایی را رد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید