هشدار فلسطینی‌ها به اسرائیل پس از آتش بس / انگشتمان روی ماشه است

کدخبر: ۵۷۳۵۴۲
اقتصادنیوز: اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای پس از آتش‌بس به اسرائیل نسبت به نقض این توافق و بازگشت به سیاست ترور هشدار داد.
هشدار فلسطینی‌ها به اسرائیل پس از آتش بس / انگشتمان روی ماشه است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در بیانیه اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین خطاب به رژیم صهیونیستی آمده است: به رژیم اشغالگر هشدار می‌دهیم که به سیاست ترور برنگردند، دست ما روی ماشه است و اگر شما برگردید، ما نیز برمی‌گردیم.

بورل: احترام به قوانین بین‌المللی روز به روز کم‌رنگ‌تر می‌شود

فلسطین الیوم گزارش داد، در این بیانیه تاکید شد: مقاومت وارد نبرد «انتقام آزادگان» شد و از آن یکپارچه و مستحکم بیرون آمد و حماسه جدیدی از استواری، فداکاری و قهرمانی را رقم زد. به دشمن ترسو می‌گوییم که مبادا به سیاست ترور باز گردد؛ چراکه شمشیر ما در نیام نرفته و انگشتمان بر روی ماشه است.

مقاومت فلسطین در ادامه آورده است: مقاومت با استواری و وحدت و مبارزه شرافتمندانه نقشه دشمن خائن و جنایت کثیف آن را خنثی کرد و ثابت کرد که قادر به چالش کشیدن آن است. توطئه دشمن باطل است و ترورهایش عامل نابودی آن خواهد بود.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه این بیانیه تاکید کرد: این نبرد صفحه افتخاری جدید برای مردم ما و شهدا و مقاومت آن است و مقاومت به امید مردمش باقی خواهد ماند و همیشه به عنوان شمشیر و سپر برای وطن، مردم و مقدسات در همه صحنه‌ها حاضر خواهد بود.

در این بیانیه همچنین آمده است: دور فعلی جنگ و مقاومت در مقابل رژیم اشغالگر پایان یافت. مقاومت دوباره قدرتمندتر و تهاجمی‌تر آغاز شد و نبرد «انتقام آزادگان» را به پایان رساند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که تلویزیون دولتی مصر از دستیابی جهاد اسلامی فلسطین و رژیم صهیونیستی به توافق آتش‌بس در غزه خبر داد و اعلام کرد که این توافق از ساعت ۱۰ به وقت محلی امشب اجرایی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید