محاصره نظامیان اسرائیلی در یک خانه توسط مقاومت

کدخبر: ۵۸۴۰۴۱
اقتصادنیوز: جنگنده‌های رژیم اشغالگر برای شکستن محاصره نظامیان خود که در خانه‌ای توسط گردان جنین محاصره شده بودند، اطراف این خانه را هدف قرار دادند.
محاصره نظامیان اسرائیلی در یک خانه توسط مقاومت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، منابع خبری عصر امروز اعلام کردند که درگیری های آغاز شده از بامداد امروز میان نظامیان رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت فلسطین در شهر و اردوگاه جنین با وجود گذشت چندین ساعت، همچنان ادامه دارد.

سقوط هولناک هواپیما / سرنوشت خلبان و سرنشینان چه شد؟

خبرگزاری شهاب گزارش داد، گردان جنین وابسته به سرایا القدس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مجاهدین ما نیروهای اشغالگر را در مجاورت بیمارستان دولتی با گلوله‌های سنگین هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است: جنگنده‌های رژیم اشغالگر برای شکستن محاصره نظامیان خود که در خانه‌ای توسط گردان جنین محاصره شده بودند اطراف این خانه را هدف قرار دادند.

گردان جنین همچنین اعلام کرد: یگان ویژه ما به خانه‌ای که نظامیان اشغالگر در آن سنگر گرفته بودند حمله کرده و در فاصله صفر با نیروهای اشغالگر درگیر شدند و مجاهدان ما صدای داد و فریاد نظامیان صهیونیست که در این خانه محاصره شده بودند را شنیده‌اند.

در این بیانیه همچنین آمده است: مجاهدان ما در یگان ویژه، شیشه‌های خانه ای را که نیروهای اشغالگر در آن سنگر گرفته بودند، منفجر کردند و به طور مستقیم به آنها ضربه زدند.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان آن پس از تبادل آتش با نیروهای مقاومت به مسجدی در جنین یورش بردند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی کشف دو انبار مهمات در این مسجد شده است.

ازسوی دیگر، داود شهاب، مسوول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی نیز در گفت‌وگو با شبکه الجزیره در واکنش به هماهنگی رژیم صهیونیستی و آمریکا درباره یورش به جنین اظهار داشت: موضع آمریکا یک پوشش سیاسی را برای تجاوز رژیم صهیونیستی به جنین فراهم می‌کند.

وی افزود: موضع آمریکا گمراه کننده و جعل واقعیتی است که در میدان اتفاق می‌افتد.

این بیانیه پس از آن صادر شده است که شب گذشته پهپادهای رژیم صهیونیستی به خانه‌های شهروندان فلسطینی و مساجد در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

منابع خبری پیش از این گزارش دادند که حمله کنونی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به ۱۱ شهید و ده‌ها زخمی خبر داد.

حمله وحشیانه امروز (دوشنبه) رژیم صهیونیستی به جنین که تا بدین لحظه ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته با واکنش شدید نهادها و کشورهای اسلامی و عربی روبه‌رو شده و این کشورها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید