موافق وزیر پیشنهادی ورزش: هاشمی دارای برنامه‌های مدونی برای جوانان و بانوان است

کدخبر: ۵۹۸۷۴۸
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای کیومرث هاشمی مدیری مجرب بوده که برنامه مدونی در سطوح مختلف برای جوانان، بانوان و روستاییان ارائه کرده است.
موافق وزیر پیشنهادی ورزش: هاشمی دارای برنامه‌های مدونی برای جوانان و بانوان است

به گزارش اقتصادنیوز، احد آزادیخواه در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بیان کرد: از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که به مدیری مجرب، خانواده‌دار و عالم در حوزه ورزش و جوانان یعنی آقای کیومرث هاشمی روی آورده و اکنون یک فرصت مغتنم به وجود آمده و ان شاءالله بتوانیم ما از این فرصت استفاده شده برای حل مشکلات این حوزه استفاده کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: کمیسیون تخصصی فرهنگی با پیشنهاد رئیس جمهور، صلاحیت و برنامه‌های آقای کیومرث هاشمی را با دقت نظر بررسی کرده و آقای هاشمی با معدل بالا توانسته نظر کمیسیون را جلب کند. آقای حاجی بابایی به عنوان وزیر پیشین آموزش و پرورش که با آقای هاشمی کار کرده‌اند صلاحیت ایشان را تایید می‌کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان یک برنامه مدونی در سطوح مختلف برای بانوان، جوانان و روستاییان ارائه کرده است. ایشان دارای رزومه پر و پیمانی است و می‌تواند مشکلات این حوزه را حل کند. آقای هاشمی با انبوهی از تجارب مختلف آمده و می‌تواند مشکلات حوزه ورزش و جوانان را به درستی مدیریت کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید