آخرین وضعیت جنگ با اسرائیل؛ محور گفتگوی مقامات روسیه و فلسطین

کدخبر: ۶۰۳۱۱۰
اقتصادنیوز: معاون وزیر خارجه روسیه با سفیر فلسطین در مسکو درخصوص وضعیت درگیری میان فلسطین و اسرائیل گفتگو کرد.
آخرین وضعیت جنگ با اسرائیل؛ محور گفتگوی مقامات روسیه و فلسطین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه اعلام کرد، میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه این کشور با عبدالحافظ نوفل سفیر فلسطین در مسکو در مورد وضعیت درگیری میان فلسطین و اسرائیل گفتگو کرده است.

اسپوتنیک گزارش داد، در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه آمده است: "میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه و نماینده ویژه ریاست جمهوری در امور خاورمیانه و آفریقا، در نهم اکتبر به درخواست عبدالحافظ نوفل سفیر دولت فلسطین در مسکو، در مورد وضعیت درگیری میان فلسطین و اسرائیل گفتگو کرد. "

لحظه فرار وزیر کابینه اسرائیل در پی اعلام آژیر خطر + فیلم

پیش از این، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین با اعلام اینکه روسیه با نگرانی افزایش ابعاد درگیری فلسطین و اسرائیل را دنبال می‌کند، ادامه این روند را خطرناک ارزیابی کرد و گفت: وضعیت باید هر چه زودتر به سمت مسیری صلح‌آمیز بازگردد.

سخنگوی کرملین با بیان اینکه روسیه با مقامات فلسطینی در تماس است و بسیاری از مردم روس در این کشور زندگی می‌کنند، افزود: در حالی که هیچ اطلاعاتی درباره مجروحان روس وجود ندارد اما دیپلمات‌های روسی در اسرائیل تلاش‌های بسیار جدی انجام می‌دهند و شبانه‌روزی کار می‌کنند.

پسکوف اظهار داشت: رئیس جمهوری روسیه برقراری تماس با رهبران اسرائیل و فلسطین را در حال حاضر در برنامه خود ندارد، اما در صورت لزوم به سرعت می‌توان این کار را سازماندهی کرد.

آژیر هشدار در جنوب اسرائیل مجدداد به صدا درآمد!

عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی در حالی در سومین روز خود ادامه دارد که نیروهای دیگر گروه‌های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته‌اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست‌ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرده است.

همزمان با ادامه درگیری‌ها میان نیروهای مقاومت فلسطین و ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی، روسیه از فلسطین و اسرائیل خواست تا با اعلام «آتش بس فوری» حملات را متوقف کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی