شلیک 16 راکت از جنوب لبنان به مواضع اسرائیل

کدخبر: ۶۰۸۳۳۲
اقتصادنیوز: منابع خبری گزارش دادند که شانزده راکت از جنوب لبنان به سمت مواضع ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.
شلیک 16 راکت از جنوب لبنان به مواضع اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس،  شبکه خبری المیادین به نقل از منابع اسرائیلی خبر داد که ۱۴ موشک و خمپاره از جنوب لبنان به سمت مواضع ارتش صهیونیستی در مناطق مرزی شلیک شده است.

این منابع گفتند که در پی این حملات، آژیرهای خطر در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی به صدا درامده است.

شبکه اسکای نیوز نیز گزارش داد که در این حملات، مقر «تل الراهب» متعلق به ارتش صهیونیستی هدف قرار گرفته است.

منابع صهیونیستی خبر دادند که آژیرهای خطر به صورت ممتد، در شهرهای حیفا، عکا، نهاریا و چند شهرک در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمده است.

گردانهای القسام –شاخه لبنان- مسئولیت این حمله را بر عهد گرفت و خبر داد که با ۱۶ راکت، نهاریا و جنوب حیفا را هدف قرار داده است.

جنبش حزب الله لبنان شامگاه گذشته، ۱۰ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت شهرکهای صهیونیستی واقع در شمال فلسطین فلسطین اشغالی شلیک کرد. حزب الله با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که این حملات، پاسخی به جنایت صهیونیستها در جنوب لبنان بوده است.

پس از به شهادت رسیدن چهار نفر از اعضای یک خانواده در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، مسئولان این رژیم از شهرک‌نشینان اسرائیلی ساکن در مناطق مرزی با لبنان خواستند که وارد پناهگاهها شوند.

حسن فضل الله نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت (وابسته به حزب الله) در پارلمان لبنان در واکنش به این جنایت صهیونیستها گفت: خون کودکان لبنان به خون کودکان غزه ملحق شده است.

یک خودروی غیر نظامی در «عیناتا» در جنوب لبنان هدف قرار گرفت و در پی آن، مادر بزرگ و سه کودک به شهادت رسیدند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که در این حمله، رژیم صهیونیستی با پهپاد این خودرو را هدف قرار داده بود. برخی از منابع خبر دادند که پدر و مادر این کودکان، به شدت زخمی شده‌اند.

فضل الله با بیان اینکه ما در برابر یک جنایت خطرناک علیه غیر نظامیان قرار داریم، هشدار داد که دشمن صهیونیستی، هزینه این اقدام را خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند این جنایت را توجیه کند، خاطر نشان کرد: ما معادلات واضحی در قبال اسرائیل داریم. نمی‌توان ساکنان جنوب را ترساند و به هر قیمتی، با جنایات اسرائیل مقابله خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید