اعتراض های ضدجنگ به خیابان ‌های شهرهای آمریکا رسید

کدخبر: ۶۰۵۴۳۶
اقتصادنیوز: هزاران نفر از مردم آمریکا روز یکشنبه (به وقت محلی) در شهرهای مختلف این کشور در حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها آمدند.
اعتراض های ضدجنگ به خیابان ‌های شهرهای آمریکا رسید

به گزارش اقتصادنیوز و  به نقل از تارنمای خبری ام آ پی آ، مردم بوستون در آمریکا به همراه بیش از ۱۰ گروه اجتماعی، فرهنگی، کارگری، سیاسی، مذهبی، بومی، طرفدار صلح و دانشجویی این شهر روز یکشنبه به خیابان‌ها آمدند و با انجام یک راهپیمایی بزرگ همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مردم بوستون در این راهپیمایی پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورده با شعارها و پلاکاردهایی با مضامین «همین حالا نسل‌کشی را متوقف کنید!»، «تمام کمک‌های آمریکا به (رژیم) اسرائیل را پایان دهید!» و «محاصره غزه را متوقف کنید!» خواستار آتش‌بس فوری در غزه و پایان دادن به نسل‌کشی فلسطینیان شدند.

علاوه بر این، شرکت کنندگان خواستار پایان دادن به اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و آپارتاید علیه مردم مظلوم این کشور، پایان دادن به کمک نظامی ایالات متحده به (رژیم) اسرائیل و آزادی فلسطین شدند.

همچنین هزاران نفر از مردم واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا نیز روز یکشنبه در حمایت از مردم فلسطین دست به راهپیمایی در این شهر زدند و ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، جنایات گسترده رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

مردم نیویورک نیز شامگاه شنبه (به وقت محلی) در حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌های این شهر آمده بودند و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کرده بودند.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید