مهر تایید یونیسف بر آمار جان‌باختگان غزه / بیش از 10 هزار کشته در 32 روز!

کدخبر: ۶۰۸۷۶۵
اقتصادنیوز: یونیسف شایعات در مورد آمار ساختگی تلفات در غزه را رد و اعلام کرد که سازمان ملل آمار وزارت بهداشت غزه را تایید می‌کند.
مهر تایید یونیسف بر آمار جان‌باختگان غزه / بیش از 10 هزار کشته در 32 روز!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یک سخنگوی یونیسف از آمار تلفات گزارش شده از غزه دفاع کرد و گفت که آمارهای این سازمان با آمار وزارت بهداشت تحت کنترل حماس مطابق است.

طبق وزارت بهداشت فلسطین در رام‌الله که آمار خود را از منابع تحت کنترل حماس در غزه می‌گیرد، بیش از ۱۰ هزار فلسطینی از جمله هزاران کودک، زن و سالخورده بر اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی طی یک ماه گذشته به شهادت رسیدند.

آمار وحشتناک از غزه؛ هر 10 دقیقه یک کودک جان می‌دهد!

تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه طی یک ماه گذشته این منطقه را ویران کرده است درحالیکه تل آویو مدعی است که مواضع حماس را هدف قرار می‌دهد. حملات وحشیانه اسرائیل موجب کوچ اجباری خیل عظیمی از فلسطینی‌ها از شمال به جنوب غزه شده است.

شمار کودکان کشته شده در غزه غیرقابل پذیرش است/ خواستار توقف فوری جنگ هستیم

جیمز الدر سخنگوی یونیسف گفت که آنها در این سازمان آمارشان خیلی خیلی دقیق است و شواهد در دست دارند.

وی تاکید کرد که یونیسف در روش های گزارش دهی خود سختگیرانه عمل می‌کند و از راستی آزمایی برای تجزیه و تحلیل اطلاعات استفاده می‌کند که زمان بیشتری می برد اما "بسیار دقیق تر" است.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین بعدازظهر امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ۱۰ هزارو ۵۶۹ شهروند فلسطینی طی ۳۳ روز گذشته شهید شده اند.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع فلسطینی، وی افزود: شمار زخمی ها هم به ۲۶ هزار و ۴۷۵ نفر رسیده است.

این سخنگو گفت: از این تعداد شهدا ۴۳۲۴ نفر کودک و ۲۸۲۳ نفر نیز زن هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید