آمار وحشتناک از غزه؛ هر 10 دقیقه یک کودک جان می‌دهد!

کدخبر: ۶۰۸۵۵۲
اقتصادنیوز: آژانس بین‌المللی امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی اعلام کرد به طور میانگین هر ده دقیقه در نوار غزه، یک کودک فلسطینی به شهادت می‌رسد.
آمار وحشتناک از غزه؛ هر 10 دقیقه یک کودک جان می‌دهد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا)، اعلام کرد که در سایه بمباران بی‌سابقه و مستمر اسرائیل به نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته، به طور میانگین هر ده دقیقه در نوار غزه، یک کودک فلسطینی به شهادت می‌رسد و دو کودک دیگر مجروح می‌‌شوند.

در ۳۲ روز گذشته یک و نیم میلیون نفر در غزه آواره شدند

آنروا طی پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» ، در روز دوشنبه (۶ نوامبر)، تاکید کرد که این آمار در بحبوحه جنگی است که اشغالگران اسرائیل برای سی و یکمین روز متوالی علیه نوار غزه و مردم آن ادامه می‌دهند. 

شمار قربانیان کرانه باختری از مرز 172 نفر گذشت

آنروا در ادامه با اشاره به این‌که «حفاظت از غیرنظامیان در جریان این درگیری‌ها نه یک آرزو  یا یک هدف ایده‌آل، که یک وظیفه و تعهد در قبال بشریت مشترک است»، بر «ضرورت حفاظت از غیرنظامیان در هر کجا که هستند» تاکید کرد.

بر اساس بیانیه‌های وزارت بهداشت فلسطین از آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون که سی و دو روز از آغاز آن می‌گذرد، ۱۰ هزار و ۲۲ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که ۴۱۰۴ نفر از آن‌ها کودک بودند. همچنین ۲۵ هزار نفر در جریان حملات مستمر اسرائیل مجروح شده‌اند که اغلب آنها کودکند و وزارت بهداشت فلسطین ۲۳۵۰ مورد مفقودی را ثبت کرده است که نزدیک به ۱۳۰۰ نفر از آنها کودکند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی