برنامه زنان لیست صدای ملت اعلام شد

کدخبر: ۶۳۱۳۶۰
اقتصادنیوز: سرلیست زنان لیست صدای ملت در ارائه مهم‌ترین برنامه‌های خود برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی تغییر در طرح حجاب و عفاف، کاهش مدت زمان سربازی و رفع فیلترینگ گسترده را بیان کرد.
برنامه زنان لیست صدای ملت اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پروین داداندیش سرلیست زنان لیست صدای ملت  مهمترین برنامه خود در حوزه جوانان را برگرداندن طرح موسوم به حجاب و عفاف از شورای نگهبان و جلوگیری از تصویب آن در خفا دانست و با ادعای اینکه این طرح مردم را در مقابل مردم قرار می‌دهد افزود: هیچ شنیدن صدایی از ملت در آن نبوده و با بسیاری از قوانین دیگر در تناقض است. قطعا مجدد بازمی‌گردد و این بار باید بدون هشتاد و پنجی شدن و طرح در خفا، نظر همه نمایندگان اخذ و در صحن علنی به رای گذارده شود. 

خبر مرتبط
علی مطهری رقیب اصلی خود را معرفی کرد+ فیلم

اقتصادنیوز : سرلیست فهرست صدای ملت گفت: اصلی‌ترین رقیب ما، در فهرست های اصولگرایان، فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و یا همان لیست آقای قالیباف است.

این رییس دانشگاه سابق مهمترین برنامه خود و لیست صدای ملت در مجلس را ارائه طرح کاهش مدت زمان سربازی دانست و گفت باید صدای جوانان که شغل و مسکن و کاهش سربازی و آزادی می‌خواهند شنیده شود. 

این استاد دانشگاه و کاندیدای لیست صدای ملت همچنین از فیلترینگ فضای مجازی گسترده انتقاد کرد و برنامه جدی خود و لیست صدای ملت را تلاش در جهت بهبود فضای کسب و کارهای فناورانه از طریق کاهش فیلترینگ اخیر عنوان کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی