تحلیلگران کیتکو سمت و سوی اونس را تحلیل کردند

پیش بینی صعود قیمت طلا در هفته جاری

کدخبر: ۳۸۸۰۱۳
تحلیلگران سایت کیتکو در نظرسنجی اخیر پیش‌بینی کردند هفته آینده طلا روندی افزایشی به خود بگیرد.
پیش بینی صعود قیمت طلا در هفته جاری

براساس گزارش اقتصادنیوز، در هفته اخیر با آغاز کار جو بایدن، سرمایه‌گذارها امید به محرک‌های مالی اقتصادی او دارند.

براساس گزارش کیتکو، بازار طلا همچنان افرادی را که به دنبال سود هستند  به خصوص سرمایه‌گذاران خرده فروش‌ را به خود جذب کرده است. این در حالی است که این فلز گرانبها و بقیه فلزها روند صعودی به خود نگرفتند و نوسانات اندکی داشتند.

از نظر بسیاری از تحلیلگران ، بازار طلا درگیر یک جنگ طاقت فرسایی بین رشد انتظارات برای بهبود اقتصادی قوی‌تر از حد انتظار و افزایش ترس از تورم است. با این حال ، طبق آخرین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز ، وال استریت انتظار دارند تورم روند صعودی داشته و قیمت طلا را بالاتر ببرد.

 

پیش‌بینی بهبود قیمت طلا

 کیتکو  نظر سنجی خود را در دو قالب انجام می دهد نخگبان بازار که به عنوان وال استریت شناخته می شوند و عموم سرمایه گذاران. درنظرسنجی از نخبگان بازار این هفته ، 15 تحلیلگر  شرکت کردند. در مجموع 9 رای دهنده ، یا 60٪ ، پیش‌بینی افزایش قیمت طلا در هفته آینده را اعلام کردند. در همین حال ، پیش‌بینی نزولی و خنثی سه رأی یا 20٪ به دست آورد.

در همین زمان ،1581 رأی در نظرسنجی های آنلاین به دست آمد. در این میان ، 1063 یا 67٪ گفتند که در هفته طلا صعودی خواهد بود. 275 شرکت کننده دیگر ، یا 17٪ ، گفتند که نزولی خواهد بود ، در حالی که 243 رای دهنده ، یا 15٪ ، در برابر فلز گرانبها خنثی بودند.

N7

حمایت از کانال ۱۸۰۰ دلار

چشم انداز صعودی در حالی است که بازار طلا در ابتدای هفته به حمایت از 1800 دلار در هر اونس بازگشت و طلا به سمت آخر هفته کاهش یافت. معاملات آتی طلای فوریه آخرین قیمت هر اونس 1،859،10 دلار معامله شد که نسبت به هفته گذشته بیش از 1٪ رشد داشت.

اگرچه بازار طلا برای یافتن نوسانات ثابت در ابتدای سال جدید تلاش کرده است ، بسیاری از تحلیلگران هنوز از فلزات گرانبها دست برنمی دارند ، زیرا تصور می کنند نرخ تورم در جهان به دلیل تزریق زیاد پول با هدف حمایت اقتصاد در کرونا بالا برود. به خصوص که دولت ایالات متحده به دنبال ایجاد یک بسته محرک 1.9 تریلیون دلاری است که توسط رئیس جمهور جو بایدن پیشنهاد شده است.

انتظار در بازار طلا

با این حال ، همه متقاعد نشده اند که طلا آماده حرکت رو بالاتری است. چارلی ندوس ، استراتژیست ارشد بازار ، گفت که انتظار دارد قیمت طلا همچنان به روند خود ادامه دهد ، زیرا میانگین متحرک 200 روزه حدود 1861 دلار به عنوان یک دیوار مقاوم عمل می کند.

او افزود که فکر می کند بازار منتظر اطلاعات بیشتر در مورد برنامه محرک پیشنهادی بایدن است.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید