پیش بینی روند بازار سکه در 22 اردبیهشت

فرصت سکه برای مرزشکنی

کدخبر: ۴۱۱۵۹۰
اقتصاد نیوز:از نگاه فنی قیمت سکه پس از اصلاح دیروز فرصت آن را دارد که مرزشکنی کند اما تحلیل گران اعتقاد دارند ورود پایدار قیمت سکه به کانال 10 میلیون نیازمند کاهشی نشدن قیمت طلا است زیرا قیمت دلار در پشت خط نوسان محدودی داشته است.
فرصت سکه برای مرزشکنی

به گزارش اقتصادنیوز،امروز سکه امامی فرصت دارد که یکبار دیگر به بالای مرز ۱۰ میلیون تومانی سرک بکشد. در ابتدای روز سه شنبه بازار سکه برای ساعاتی قیمت های بالای ۱۰ میلیون تومان را تجربه کرد ولی با تعدیل قیمت دلار و اونس طلا به محدوده ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی بازگشت.

سکه حباب

طلای جهانی شب گذشته توانست نزول خود به محدوده هزار و ۸۲۰ دلار را جبران کند و در نزدیکی محدوده هزار و ۸۴۰ دلار به کار خود پایان دهد. اگر امروز صبح برای اونس طلا نوسان کاهشی خاصی رخ ندهد، فلز گران بهای داخلی می تواند روی برگشت طلایی اونس طلا در شب گذشته حساب باز کند.

سکه پشت خطی2

از سوی دیگر، دلار شب گذشته در معاملات پشت خطی تمایل خاصی برای افت قیمت از خود نشان نداد و پشت خط ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومانی نوسانات محدودی را صورت داد. به این ترتیب، سکه امروز را با فشار کاهشی دلار نیز شروع نخواهد کرد. افزون بر این، نشانه ها در بازار پشت خطی سکه نیز حاکی از آن بود که معامله گران بی تابانه نوسان بالای مرز ۱۰ میلیون تومانی را طلب می کنند. در معاملات پشت خطی روز سه شنبه، قیمت فلز گران بهای داخلی حتی تا محدوده ۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومانی بالا رفته بود. در واقع تنها یک نوسان افزایشی کوچک برای دلار کافی است که یک رقم به ارقام سکه اضافه شود.

با وجود عوامل افزایشی که در بازار سکه حضور دارند، امروز به احتمال زیاد آخرین روزی است که تقاضای فیزیکی در حجم قابل توجه به بازار مراجعه می کند. با توجه به پایان ماه رمضان و برگزاری عید فطر انتظار می رود که از روز شنبه سطح تقاضای فیزیکی برای سکه افت کند. همین موضوع ممکن است سرمایه گذاران بزرگ را کمی از بازار دور کند و تنها به فکر فروش دارایی خود به مردم عادی باشند.

سکه حباب

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید