بازار جهانی در روزی که گذشت

منطقه مناسب برای خرید بیت کوین/ شوک به طلا

کدخبر: ۴۴۹۲۶۶
در روزی که گذشت قیمت بیت کوین و قیمت طلا هر دو با افت ناگهانی رو به رو شدند و هفته را با روند نزولی به پایان رساندند.
منطقه مناسب برای خرید بیت کوین/ شوک به طلا

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ،با سخنان خود آب سردی را بر روی معاملات روز جمعه طلا ریخت و قیمت ها به زیر 1800 دلار در هر اونس سقوط کرد.

پس از یک هفته آرام ، افزایش فشارهای تورمی باعث شد قیمت طلا به بالاترین سطح در شش هفته گذشته برسد. بسیاری از تحلیلگران به دنبال این فلز گرانبها بودند تا برای اولین بار از اوایل سپتامبر(شهریور) هفته را بالای 1800 دلار تمام کنند.

با این حال ، نظرات پاول این امیدهای صعودی را از بین برده است. در یک کنفرانس آنلاین به میزبانی بانک مرکزی آفریقای جنوبی، علیرغم مشکلات قابل توجه صدا، پاول دوباره بر چشم انداز خود تاکید کرد که بانک مرکزی آمریکا در مسیر کاهش خرید ماهانه اوراق قرضه قبل از پایان سال است. او افزود که انتظار می رود خریدهای ماهانه تا اواسط سال 2022 به پایان برسد.

بازار طلا نظرات پاول را شنید و حدود 30 دلار از بالاترین سطح خود کاهش یافت. هر اونس طلای دسامبر(دی) آخرین بار در معادل 1.786.30 دلار معامله شد که 0.24 درصد در روز افزایش را در پایان معامله روز نشان داد.

پاول گفت خطراتی وجود دارد که کاهش عرضه جهانی می تواند تورم را تا سال 2022 بالا نگه دارد. با این حال ، او افزود که موضوع اصلی بانک مرکزی این است که تنگناهای عرضه حل می شود و تورم به 2 درصد کاهش پیدا کند.

پاول همچنین افزود که با وجود عدم اطمینان ، بازار کار در مسیر رسیدن به حداکثر اشتغال در سال آینده است.

gold

قیمت مناسب برای خرید بیت کوین

بازارهای رمزنگاری پس از رسیدن به بالاترین رکورد در اوایل هفته ، نزولی شدند و بیت کوین 6 درصد در نزدیکی سطح 60هزار دلار سقوط کرد.

Michaël van de Poppe ، در Cointelegraph ، وضعیت را خلاصه می کند: « تماشای آن منطقه 64 هزار دلاری به عنوان یک سطح سخت برای شکستن در نظر گرفته شده بود که بازار بر شکست آن موفق نشد ، بنابراین یک حرکت اصلاحی در حال انجام است. به طور کلی ؛ 56 تا 59 هزار دلار را به عنوان مکان مناسبی برای خرید بیت کوین در نظر بگیرید.»

coindesk-BTC-chart-2021-10-22

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید