گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازارهای جهانی

کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم/طلا چشم‌انتظار فدرال‌رزورو

کدخبر: ۴۵۶۳۳۸
اقتصادنیوز: اگر رئیس فدرال رزرو عوض شود، شاخص عدم اطمینان در بازار تقویت می‌شود و فلز گرانبها شانس عبور از مرز 1900 دلار را پیدا خواهد کرد.
 کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم/طلا چشم‌انتظار فدرال‌رزورو

به گزارش اقتصادنیوز قیمت طلا در معاملات روز جمعه مرز 1850 دلار را از دست داد و روی 1845 دلار قرار گرفت. بازار طلای جهانی در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است. قیمت طلا در ساعت 12 و 9 دقیقه عصر امروز به وقت ایران روی 1846 دلار قرار داشت و هنوز به بالای مرز 1850 دلار بازنگشته بود.

بایدن باید رئیس جدید فدرال رزرو را انتخاب کند

رئیس جمهور آمریکا به زودی باید رئیس جدید فدرال رزرو را معرفی کند و تحلیل‌گران معتقدند در صورتی که رئیس فدرال رزرو عوض شود و برینارد به جای جروم پائول ریاست فدرال رزرو را به عهده بگیرد، فاکتور عدم اطمینان در بازار تشدید می‌شود و قیمت طلا واکنش مثبت نشان خواهد داد، تحلیل‌گران معتقدند حتی در صورت انتخاب مجدد جروم پائول باز هم شاخص عدم اطمینان در بازار بالاست، اما در صورت عوض شدن رئیس فدرال قیمت طلا شانس زیادی برای عبور از مرز 1900 دلار خواهد داشت.

قیمت بیت کوین و اتریوم کاهش یافت

قیمت بیت کوین در ساعت 12 و 11 دقیقه صبح به وقت ایران روی 57 هزار و 616 دلار قرار داشت و تغییرات قیمتی آن نسبت به 24 ساعت و 7 روز گذشته منفی بود. سرمایه بازار بیت کوین به 1.09 تریلیون دلار رسیده بود و بیشترین و کمترین قیمت آن در 24 ساعت گذشته حدود 5.5 درصد اختلاف داشتند. در ضمن قیمت بیت کوین توانسته بود در 24 ساعت گذشته رقم‌هایی بالای 60 هزار دلار را ثبت کند و بیشترین قیمت آن 60 هزار و 4 دلار گزارش می‌شد.

جهش بیت کوین

قیمت اتریوم نیز در 24 ساعت گذشته افت کرده بود و 4 هزار و 204 دلار گزارش می‌شد. سرمایه بازار اتریوم 498 میلیارد دلار بود و اختلاف بیشترین و کمترین قیمت آن در 24 ساعت گذشته حدود 7 درصد اعلام می‌شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید