ثبات در بیت کوین

دلار به داد طلا رسید؛ جذابیت خرید تقویت شد

کدخبر: ۴۸۵۵۵۴
طلا به دلیل ضعیف شدن شاخص دلار و بازدهی اوراق خزانه داری آمریکا دوباره افزایشی شد.
دلار به داد طلا رسید؛ جذابیت خرید تقویت شد

براساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا در روز چهارشنبه پس از کاهش شاخص دلار و بازده اوراق خزانه داری آمریکا افزایش یافت، اگرچه نشانه هایی از پیشرفت در مذاکرات صلح روسیه و اوکراین جذابیت این فلز را به عنوان پناهگاهی امن کاهش داد و سود را کنترل کرد.

پس از اینکه قیمت طلا به پایین ترین حد خود از 28 فوریه به دلیل امیدواری برای پایان دادن به مناقشه اوکراین از طریق مذاکره رسید، با 0.2 درصد افزایش به 1922.65 دلار در هر اونس رسید. قیمت طلای آمریکا با 0.6 درصد افزایش به 1928.80 دلار رسید.

شاخص دلار در روز قبل نزدیک به پایین ترین سطح بیش از یک هفته ای خود باقی ماند و باعث شد طلا برای سایر دارندگان ارز ارزان تر شود. بازدهی معیار 10 ساله آمریکا نیز از بالاترین حد در سه سال گذشته پایین تر آمد و بازدهی پایین تر، هزینه فرصت نگهداری شمش غیر بازده را کاهش داد.

gold

ثبات در بیت کوین

بیت کوین و اکثر ارزهای دیجیتال اصلی پس از یک هفته افزایش قیمت، ثابت معامله شدند. در حالی که بیت کوین در سطح بیش از ۴۷هزار دلار در نوسان بود، بازار جهانی ارزهای دیجیتال قرمز شدند.

دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ از نظر ارزش بازار، اتریوم، ثابت ماند و در قیمت ۳هزار و ۳۰۰ دلار ثبت شد. ارزهای جایگزین محبوب Dogecoin و Shiba Inu شاهد بیشترین کاهش بودند.

Screen Shot 1401-01-10 at 14.57.03

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید