براساس اعلام وزارت بهداشت؛

سفر به این شهرها ممنوع است +اینفو

کدخبر: ۴۰۰۲۹۵
اقتصادنیوز : بنابر اعلام وزارت بهداشت آخرین رنگ بندی کرونایی شهرستان‌های کشور در نوروز ۱۴۰۰ اعلام شد و برای برخی از شهرهای استان ها محدودیت های ورود و خروج پیش بینی شده است .
سفر به این شهرها ممنوع است +اینفو

به گزارش اقتصادنیوز ، بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا فهرست شهرهای قرمز و نارنجی ممنوعه سفر نوروزی ۱۴۰۰ بنابر اعلام وزارت بهداشت اعلام شده است.

 ۹ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۹۵ شهرستان زرد و ۱۱۳ شهرستان آبی هستند.

طبق آخرین بروزرسانی وضعیت رنگ‌بندی رسمی شهر‌های کشور  از امروز بیست و هفتم اسفند ماه تا پایان نوروز، ۹ شهرستان وضعیت قرمز کرونایی دارند و ۳۱ شهر نارنجی هستند.

در شهر‌های نارنجی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ مشمول محدودیت می‌شوند.

در شهر‌های قرمز گروه‌های شغلی یک، ۲، سه و چهار مشمول محدودیت می‌شوند.

همچنین خروج خودروهای بومی از شهرستان های نارنجی و قرمز و ورود خودروهای غیربومی به شهرستان های نارنجی و قرمز ممنوع خواهد بود. 

فهرست شهرهای قرمز کرونا

شهرستان گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان آبادان، اهواز، بندرماهشهر، دزفول، رامهرمز، شوش، شوشتر و کارون از استان خوزستان از جمله شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز بیماری کرونا هستند.

فهرست شهرهای نارنجی کرونا

همچنین شهرستان‌های سراب و عجب‌شیر از استان آذربایجان شرقی، ارومیه، چایپاره، ماکو و نقده از آذربایجان غربی، شهرستان گلپایگان از استان اصفهان، شهرستان دهلران از استان ایلام، شهرستان‌های دیلم، کنگان و گناوه از استان بوشهر، شهرستان سامان از چهارمحال و بختیاری، شهرستان‌های امیدیه، ایذه، اندیمشک، باغ‌ملک، باوی، بهبهان، خرمشهر، دشت آزدگان، شادگان و مسجد سلیمان از استان خوزستان، شهرستان‌های ارسنجان و زرین دشت از استان فارس، شهرستان دیوان‌دره از کردستان، شهرستان‌های پل دختر و درود از لرستان، شهرستان خمین از استان مرکزی، شهرستان بندر خمیر از استان هرمزگان، شهرستان نهاوند از استان همدان و شهرستان خاتم از استان یزد از جمله شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی بیماری هستند.


اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید