پیش بینی بازارها 1 آذر 1400

بازارها منتظر دلار /سیگنال منفی به بازار خودرو

کدخبر: ۴۵۶۲۶۸
اقتصادنیوز: بازارها همچنان پیگیر تحرکات قیمت دلار هستند و دلار هم منتظر سیگنال های دریافتی از وین است.
بازارها منتظر دلار /سیگنال منفی به بازار خودرو

به گزارش اقتصادنیوز ، دلار همچنان در محاصره وین بود، اخبار مذاکرات بیشتر و بیشتر می‌شوند و نبض دلار برای برجام می‌زند. پالس‌های منفی دیروز، نرخ ارز را با تکانه های مثبت مواجه کرد و دلار در بازار آزاد به ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. به نظر میرسد تغییرات دلار در پیوند با سیگنال های دریافتی از وین خواهد بود. فشار به سمت عرضه همچنان محتمل است، هر چند که تحرکات در سمت تقاضا هم شکل می گیرد.

بازار سهام | تکرار الگوی دیروز

در بازار سهام معاملات امروز میتواند با تحرکات سمت تقاضا روبه رو شود و همین عامل باعث شود که شاخص دوباره مسیر دیروز را پی بگیرند. البته توان سمت عرضه را نباید دست کم گرفت. با توجه به تعادل روز یکشنبه بازار سهام، ممکن است در ابتدای معاملات امروز شاهد تحرکات سمت تقاضا و نشانه های مثبت صعود در شاخص باشیم.

بازار خودرو | نوسانات اندک

در بازار خودرو، قیمت ها در بازار خودرو همچنان بدون تغییر دنبال می شود و شاهد نوسانات اندکی است. متاثر از سیگنال های منفی دلار، قیمت ها در بازار خودرو هم میلی به افزایش ندارد.

با این وصف برخی از محصولات ایران خودرو افزایش نرخ را تجربه کردند. سایپا هم شاهد نوسان اندکی بود. فعلا باید منتظر ماند که تعیین تکلیف خودروهای دپو شده به کجا خواهند رسید. انتظار میرود همین تجربه در معاملات امروز بازار خودرو هم تکرار شود.

بازار مسکن | قیمت ها در تهران

در بازار مسکن همچنان بازار در شرایط رکودی به سر می برد. براساس اطلاعات بدست آمده از اتحادیه مشاوران املاک تهران، در مرکز و جنوب شهر تهران قیمت مسکن ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش یافت و به نظر میرسد از این حیث تا پایان سال افزایش قیمت نخواهیم داشت. همچنین در شمال تهران افت قیمت چندان محسوس نبود؛ چرا که عمده فروشندگان در این مناطق نیاز چندانی به پول ندارند. در مهمترین رویداد هم داود منظور، رئیس سازمان امور مالیاتی احکام مالیاتی مرتبط با قانون جهش تولید مسکن را ابلاغ کرد.

بازار ارز دیجیتال | بیت کوین همچنان زیر 60هزار دلار

دیروز به وقت ایران قیمت بیت کوین تغییرات مثبت محدودی را نسبت به 24 ساعت گذشته به ثبت رساند، اما همچنان زیر 60 هزار دلار قرار داشت. قیمت بیت کوین 59 هزار و 98 دلار گزارش می‌شد و سرمایه آن به 1.11 تریلیون دلار رسیده بود. قیمت اتریوم نیز در 24 ساعت گذشته افزایش یافت و روی 4 هزار و 370 دلار قرار گرفت. سرمایه بازار اتریوم به 516 میلیارد دلار رسیده بود و بیشترین و کمترین قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته حدود 5.3 درصد اختلاف داشتند.

  • XLbtCDG7hGvl
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید