خبر خوش وزیر نیرو برای مشترکان خوش مصرف

کدخبر: ۳۵۷۵۴۳
اردکانیان گفت: مشترکان خوش مصرف برق از تخفیف چند درصدی بهره مند می شوند. ما برنامه داریم روش‌های مختلفی را برای مصرف برق از طریق استارت آپ‌ها عرضه کنیم.
خبر خوش وزیر نیرو برای مشترکان خوش مصرف

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، رضا اردکانیان وزیر نیرو در نشست خبری که امروز (دوشنبه) به مناسبت هفته دولت برگزار شد، گفت: هدف فعالیت ما صرفا انجام خدمت برای سرافرازی کشور و عبور از این گردنه حساس است.

رضا اردکانیان

او ادامه داد: جایگاه امروز برق مرهون تلاش‌های بی وقفه و ارزشمند مدیران و کارکنان متخصص و با انگیزه این صنعت است که توانسته با وجود مشکلات ضمن حفظ پایداری صنعت و استمرار روند خدمت رسانی و تامین انرژی الکتریکی نیاز بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی کشور را با موفقیت‌های ارزشمند و بی نظیری برطرف کند.

اردکانیان افزود: مهم‌ترین دستاوردها و موفقیت‌ها در سال گذشته برای اولین بار در طول عمر صنعت برق کشور حاصل شد، این دستاورد ارزشمند بر پایه اقدامات انجام شده پیشین و همچنین برای تحقق برنامه‌های وزارت نیرو در دولت دوازدهم با تاکید بر به کارگیری سرآمدان اجماع متخصصان افزایش بهره وری سیستم و در نهایت ارتقای جایگاه صنعت برق در دستیابی به سطوح بالاتر منطقه‌ای و جهانی به دست آمده است.

اردکانیان گفت: خبر خوش امروز ما برای خوش مصرف ها این است که برای آنان تخقیف چند درصدی قائل می شویم، ما برنامه داریم روش‌های مختلفی را برای مصرف برق از طریق استارت آپ‌ها عرضه کنیم.

وزیر نیرو گفت: قرار است پنل‌های خورشیدی کوچک در پشت بام‌های خانه‌ها نصب شود و با سیستم بانکی هم هماهنگ‌هایی صورت گرفته تا کسانی که مشکل مالی برای خرید این پنل‌ها دارند با سود کم دریافت کنند تا با نصب این پنل‌ها کاهش مصرف انرژی داشته باشند.

اردکانیان اضافه کرد: ما با حدود ۳ درصد از کل انرژی تولید برای صادرات چیزی حدود ۳۰ درصد از انرژی برق را جوابگویی می‌کنیم، با توجه به اوج مصرف در تابستان که از آن گذر کردیم، اما انرژی زیادی عرضه کردیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید