اطلاعیه مهم درباره «شستا»

کدخبر: ۳۵۹۹۸۰
مدیرعامل شستا در نامه ای به ریاست نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص توقف معاملات شستا در بورس شفاف سازی کرد.
اطلاعیه مهم درباره «شستا»

به گزارش اقتصادنیوز، به گزارش اقتصادنیوز، صبح امروز معاملات شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد شستا متوقف شد.

محمد رضوانی‌فر مدیرعامل جدید شستا شد

مدیرعامل شستا، محمد رضوانی فر ، در نامه ای به ریاست نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار  در این خصوص شفاف سازی کرد. متن نامه مدیر عامل تاپیکو با موضوع تغییر با اهمیت در عملکرد شرکت نفت ستاره خلیج فارس ( سهامی خاص) وابسته به هلدینگ مدیریتی تاپیکو به شرح زیر است:

با توجه به ابلاغیه وزارت نفت در خصوص تغییر دستورالعمل نحوه قیمت گذاری نفت خام و پنج فراورده اصلی، و سوخت های هوایی در سال 99 ، و پیرو نامه مورخ 99.6.15 شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی در مورد آخرین نرخ های دریافتی مرتبط با خوراک و فراورده های اصلی تولیدی از طریق شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی، عملکرد 3 ماهه سال 99 شرکت دارای تغییر در سود خالص به میزان قابل توجهی نسبت به قیمت های قبل بوده به نحوی که سود خالص سه ماهه اول از 213 میلیارد تومان بر اساس قیمت های قبلی به 835 میلیارد تومان بر اساس ابلاغ اخیر افزایش یافته است.

 درضمن در راستای سیاست پذیرش در بورس شرکت های تابعه ، عرضه اولیه شرکت مذکور تا پایان سال 99 در دستور کار هلدینگ و سایر سهامداران قرار دارد.

شستا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید